דף הבית / המשבר ופתרונו / הפגנות אנטי מוסלמיות שנערכו באירופה  

הפגנות אנטי מוסלמיות שנערכו באירופה  

הערה: לאחרונה נערכו מספר הפגנות אנטי מוסלמיות באירופה, אבל הן לא השפיעו בעוצמתן. בדרזדן שבגרמניה יצאו לרחובות 2000 בני אדם, בפראג 5000. גם בבריטניה, צרפת, אירלנד, פולין והולנד יצאו להפגנות כמה אלפי בני אדם, אבל הצפי היה כמה מאות אלפי בני אדם. נראה שהאנשים באירופה לא מתנגדים לתופעת ההגירה.

תשובתי: אירופה הזדקנה והפכה לתשושה, היא נוטה לפשיזם. נכון להיום יש בעולם כמה זרמים של פשיזם שחודרים בצורה מאוד עמוקה לאידיאולוגיה המודרנית.

שאלה: למה הפשיסטים לא יוצאים לרחובות?

תשובתי: הם יוצאים. עבורם גל המחאה הזה באירופה מהווה סוג של דחיפה כדי לצאת ולהראות את עצמם. בכל מקום בעולם מתגבשים עכשיו זרמים שונים של פשיזם. פשיזם רגיל, פשיזם מוסלמי שמתגבש דווקא באירופה וכל מיני זרמים של פשיזם הומופובים. יש זרמים פשיסטים שמשנים את צורתם, אבל באופן טבעי כולם מבוססים על העיקרון של שלטון המיעוט על הרוב ורוכשים גוונים פשיסטיים מובהקים. התהליך הזה מתרחש גם באמריקה. אירופה מגיבה בצורה חלשה מאוד לתופעת האיסלאם, וכאן הרבה תלוי בכלי התקשורת, אבל רוב האירופאים לפי טבעם נוטים להיות תחת שליטתה של ארה"ב. לכן יוצא שהאמריקאים מכבים את התגובה של אירופה דרך האינטרנט וכלי התקשורת.

שאלה: האם יכול להיות שההמונים באירופה, חסרת הכוחות, יקומו פתאום ויצאו לרחובות?

תשובתי: אירופה לא מאוחדת כדי לעשות זאת. היא מתפוררת בגלל הניסיון שלה להתאחד על בסיס כלכלי, ולמעשה בסיס כלכלי גורם רק לפירוד ולא מאחד בין בני אדם. עצם הרעיון של האיחוד האירופאי להתחבר בעזרת כלכלה היה שגוי לחלוטין! הכלכלה רק מפרידה. יש הרבה יותר דוגמאות של בני אדם שהתרחקו והתחילו להיות עוינים זה לזה, אפילו תחת השפעה של סימנים כלכליים חיוביים, מאשר דוגמאות שבהן הכלכלה מאחדת. זו הסיבה שהאיסלאם יכול בקלות כזאת, כמו סכין שחותכת חמאה, להיכנס לאירופה. אירופה המאוחדת שנחלשה בניסיון להתאחד ברמה הכלכלית, אפשרה לעצמה להיחלש עד כדי כך, שהאסלאם יכול עכשיו בשקט לאנוס אותה, ונגד זה היא לא יכולה לעשות כלום.

לפי דיווחים אחרונים מהקורה בתורכיה מתאספים כל יום על גבולה כ-15 אלף מוסלמים, והיא כמובן מאפשרת להם לעבור. אין לה ברירה. יתרה מכך היא מנצלת את המצב ודורשת שישלמו לה כל חודש שני מיליארד דולר כדי לעצור את זרם הפליטים. וודאי שאף אחד לא יעצור אותו ותורכיה לא תלך על זה מפני שייווצר שם פקק שיקרע את כל המדינה. באופן כללי הבעיה הזאת היא בלתי פתירה, אירופה כבר הפסידה במלחמה הזאת ועכשיו השאלה העיקרית היא איזה סוג של פשיזם ישלוט בה. באמריקה ישלוט פשיזם אידיאולוגי, הומו-פשיזם, מפני שהם כבר נתנו תוקף חוקי לנישואים חד מיניים ולכל השאר ובאירופה למרות שכל זה קיים, יהיה פשיזם אסלאמי.

שאלה: האם אתה סבור שנגד תופעת הפשיזם יהיו הפגנות גדולות יותר?

תשובתי: לא, מפני שההפגנות ידוכאו בכל מקרה על ידי השלטונות שלא יודעים מה לעשות עם זה. כשיש תוכניות פעולה רציניות, מתועדות בכתב ויש כוחות ואמצעים, יכולים להוציא את העם לרחובות ולעודד אותו. אבל כשאין לשלטונות כלום נגד התופעה אז הם לא יאפשרו את זה, כי הם לא ירצו להראות את אפסיות הכוחות שלהם ולהעמיד את עצמם נגד העם. השלטונות יכבו את הכול כשזה רק יתחיל. מה שדרוש היום לעולם זו אידיאולוגיה חדשה שתתנגד לפשיזם העולמי שיתגלה בכל מיני צורות וכוחות שונים, כי הפשיזם מתחיל לקבל צורות מסוימות גם באמריקה הלטינית, ועם הזמן הוא יופיע אפילו בסין ובהודו רק בצורות שונות. מה שיכול לעזור כאן זו רק אידיאולוגיה חדשה והיא שיטת האיחוד על ידי חכמת הקבלה ולא דבר אחר.

הערה: אבל הפשיזם הוא גם איחוד.

תשובתי: פשיזם הוא איחוד גדול מאוד ובעל עוצמה רבה שבנוי על שנאה, ואילו שיטת האיחוד של חכמת הקבלה היא איחוד של הטוב מעל לכל מיני הבדלים, וזה לא קיים בעולם. פשיזם ניזון מאגו גדול, משנאה, ובסופו של דבר מביא את העולם להשמדה הדדית. האנושות צריכה להפנים את זה ולהכיר בכך שאידיאולוגיה של איחוד שהפוכה לפשיזם רק היא תוכל להציל את העולם וכאן הם יראו שאידיאולוגיה כזאת קיימת.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 7.2.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest