דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העתיד הטוב תלוי בגילוי של הכוח העליון

העתיד הטוב תלוי בגילוי של הכוח העליון

שאלה: אתה אומר, שכל העולם חייב לגלות את הכוח העליון. מה מסמל הגילוי שלו?

תשובתי: לגלות את הכוח העליון, זה אומר, לזהות את עצמך עם הכוח האחד הזה השולט על כל הבריאה. אני מברר שהכוח הזה חובק וממלא את כל העולם שלנו, נמצא בכל מקום, מחבר את כל החלקים ומוליך אותם יחד למטרה בהתאם לתוכנית שלו.

שאלה: הכוחות הפיזיים מגלים את עצמם בכך, שמזיזים חפצים ממקום למקום, משנים מצב, תנועה. איך מגלה את עצמו הכוח העליון?

תשובתי: הכוחות הפיזיים, הם גם כן חלק מהכוח העליון האחד. כאשר מתגלה הכוח העליון, אני מבין את התוכנית שלו, את מחשבת הבריאה, את תהליך ההתפתחות ואת מטרתו. אני מגלה את המקום שלי, את התפקיד שלי בתוכנית הזאת, בכל ההיסטוריה של האנושות. אני מבין מה עליי לעשות כדי לבצע בצורה הנכונה והיעילה ביותר את המשימה שלי, ובאופן כזה להבטיח לעצמי את הקיום הכי טוב, הכי נכון והכי בטוח.

כל הלחץ השלילי המורגש על ידינו נועד לדחוף אותנו לגילוי הבורא, לגילוי של הכוח העליון, של התוכנית שלו, של התהליך והמטרה.

שאלה: למה כל הסימנים לכך שהגיע הזמן לגלות את הכוח העליון, הם לא נעימים: אנטישמיות, מלחמה, בעיות בחברה?

תשובתי: כל אלה הם סימנים שהגיע הזמן לכולם, תחילה ליהודים ואחר כך גם לשאר האומות, לגלות את הסיבה לקיומנו, באיזה עולם אנחנו קיימים, לאיזו מטרה, ואיך להשיג חיים טובים ובטוחים. כי כל העולם נמצא במשבר גדול.

כל אי הנעימויות מגיעות אלינו מהכוח העליון כדי לאלץ אותנו לגלות אותו. אם אנחנו נסובב את ההתפתחות לדרך הטובה, אז יתרחשו אירועים טובים. ואם לא, אז המצב רק ילך ויחמיר, עד למלחמות ממש. בנו תלוי אם יתרחשו אירועים טובים או רעים.

שאלה: אם הכוח העליון מתקרב אלינו, אז איך זה יכול לגרום לבעיות?

תשובתי: הכוח העליון מעורר אותנו בכל סוגי הלחצים, האיומים, בכך שקורא לנו לגלותו. באופן כזה, אנחנו צריכים להבין שבלעדיו אנחנו לא נסתדר.

עָם ישראל צריך להבין, שהעתיד הטוב שלו תלוי בגילוי הכוח העליון. ולכן צריך להסביר לכל אחד את השיטה לגילוי של הכוח העליון הזה: לשם כך צריך להתחיל להתקרב זה לזה. בזה שנבנה רשת קשרים נכונה בינינו, אנחנו ניצור את התנאים לגילוי הבורא כלפינו.

שאלה: במה נבדל העָם שבו התגלה הכוח העליון?

תשובתי: אם העָם מחובר, מאוחד ומקושר ב"ואהבת לרעך כמוך", אז יתגלה בו הכוח העליון. אבל אם העָם קיים כפי שאנחנו קיימים היום, אז יכולים להתגלות בו מצבים ההפוכים לאהבה, כלומר שנאה הדדית, פירוד.

בהתאם לזה, מתגלה בנו "המינוס של הבורא", כלומר חוסר של הבורא בצורה של כל מיני אי נעימויות בחיים שלנו, מלחמות, מאבק על הקיום, מריבות וסכסוכים בינינו.

כל זה מצביע על כך, שחסר לנו הבורא בינינו. אבל אם אנחנו נתחיל להתחבר, אז נתקרב לזה שהבורא יתחיל להתגלות יותר ויותר לפי מידת החיבור והאיחוד שלנו.

מתוך התוכנית "מקובלים כותבים". חלק 3, "להכין את עם ישראל לאור", 20.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אנטישמיות, כדרישה לתשומת לב ואהבה
איחוד העָם וחכמת הקבלה
לדעת את העולם בו אנו חיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest