דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הערבות היא מדד של הרמה הרוחנית

הערבות היא מדד של הרמה הרוחנית

ערבות, זה התנאי של החיבור בין הנשמות השבורות שחייב להתקיים לאורך כל העלייה ב – 125 מדרגות וכל פעם בצורה יותר ויותר קפדנית. ערבות, זהו נתון שמראה לך את המצב של הכלי הרוחני, המידות של ההתקשרות ההדדית של החלקים שלו, שזה מייצב את המצב הרוחני. זה נותן לך את הכוח הרוחני של האיחוד שבתוכו אנחנו מגלים את ההתגלות של הבורא.

ערבות, זהו התנאי של החיבור בין החלקים המנוגדים שנדרש מכל אחד שנמצא בעולם הרוחני, אבל במידת הגובה של המדרגה שלו. בהתאם לזה, הערבות שלך תהיה פחותה יותר או גדולה יותר.

בכל מדרגה אתה צריך לחבר את החלקים המנוגדים בכמות ובאיכות. נניח, שנתנו לך קבוצה שיש בה עשרה אנשים או אלף אנשים, או מאה אלף: כמה שנתנו, נתנו. מביאים אותך לקבוצה ואומרים: "קח לך", ובתוכה את צריך לעבוד על הערבות ההדדית.

שאלה: אני צריך לגלות שאני מנוגד לאחרים?

תשובתי: זו טעות ממש מצערת מאוד. אני לא צריך לברר את השלילה, אני רוצה לבנות רק חיוב, "תיבת נח". אני רוצה לעלות מעל לעולם הזה, בשביל מה לי להתעמק לתוכו ולחטט בו? אני רוצה רק דבר טוב. הבורא מביא את האדם לגורל הטוב, אז בשביל מה לי גורל רע? אני לא רוצה רע, אני לא משתוקק לדעת עד כמה אני מנוגד לאחרים.

כדי להיכנס לעולם הרוחני צריך להתחבר, אז אני מתחבר! ואם אני צריך לגלות, עד כמה אני מנוגד לאחרים, אז זה יתגלה בעצמו בדרך. אבל אני לא נמשך לגילוי כזה. זו מערכת של כוחות הטומאה שדוחפת אותנו להכיר את הרע שלנו, להיות בו, ליהנות מהזוהמה הזאת..

מתוך שיעור בנושא הכנה לכנס, 30.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מאיפה לקחת כוח לפעולה רוחנית
תכירו את הערבות!
מעגלי האור המתפשטים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest