דף הבית / המשבר ופתרונו / העולם שלנו זו הכנה לתענוג נצחי

העולם שלנו זו הכנה לתענוג נצחי

שאלה: אם נולדתי כמי שרוצה ליהנות, איך יכול להיות שאני מקבל תענוג שאינו מגיע לי?

תשובתי: אנחנו נולדנו לא כדי ליהנות ממה שנמצא עכשיו לפנינו. אנחנו רואים שהמערכת שלנו לא מספקת לנו תענוג בלתי פוסק, נצחי ומושלם, כזה שבאמת נוכל להיות מלאים על ידו. העולם שלנו רק מכין אותנו לקבלת התענוג האמיתי, נותן לנו כלים, הרגלים ומיומנויות כלשהם. תענוג אמיתי ונצחי יכול להיות רק בממדים אחרים ולא בממד האגואיסטי שלנו. מפני שברגע שכל סוג של תענוג נכנס לתוך האגו, האגו מיד מתחיל לכבות אותו.

כמה תענוגים כל אחד מאיתנו חווה במשך כל חייו… והיכן הם? נעלמו. תענוג שנעלם משאיר אחריו עקבות מרים מאוד. לכן עלינו להבין שתענוג אמיתי צריך להיות נצחי, מושלם. הוא אינו נעלם, אלא צובר מעליו עוד ועוד תענוגים יותר ויותר גדולים. מה גם, שהתענוגים האלה לא צריכים להיות "מקולקלים", שלא יישאר בי טעם לוואי, שהם כביכול לא מגיעים לי, או ש"גנבתי" אותם, שאיני מבין אותם עד הסוף, שאינני מפתח מספיק כדי לטעום באופן מלא את התענוגים הללו.

לכן נדרשת הכנה רצינית מאוד. לכן אנחנו לא מקבלים מיד גישה לעולם העליון. נדרשות לנו שנים רבות כדי להתאים את עצמנו למערכת של המילוי העליון. וכל זה כדי ליצור כאלה רצונות, שבהם התענוג העליון יישמר וכל הזמן יתפתח.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest