דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העולם מסודר בצורה סופר הרמונית!

העולם מסודר בצורה סופר הרמונית!

דעה: (א. סמיחטוב (A. Semihatov), דוקטור למדעים פיסיקליים ומתמטיים, חוקר בכיר במחלקה לפיזיקה עיונית, במכון לפיזיקה על שם פ.נ. לבדב). כל החלקיקים מתחלקים לשני סוגים: בוזונים ופרמיונים. החלקיקים שאנחנו עשויים מהם, זה פרמיונים, והבוזונים הם מעבירים את האינטרקציה. הבוזונים מאוד אוהבים להתאסף ביחד.

אם אתם הייתם בוזונים, הייתם עכשיו יושבים על כיסא אחד. אל תשאלו איך, זאת התכונה של הבוזונים. והפרמיונים הם להיפך, אינדיבידואליסטים. זה כמו בתור, שבו עומדים אנשים שלא מחבבים זה את זה, ולכן שומרים מרחק זה מזה. ובזכות זה שהפרמיונים לא סובלים אחד את השני, קיים העולם שלנו.

אנחנו חיים בעולם שמורכב מנקודות שממוספרות במספרים. המספרים האלה אפשר להכפילם כמה שרוצים, ותמיד תצא אותה התוצאה. ומאחורי ה"מראה" נמצא, מה שנקרא, "סופר מרחב". במרחב הזה קיים משהו דומה למספרים האלה, אבל הנקודות אינן קיימות. למספרים שמבצעים כאן את התפקיד של קואורדינטות, יש תכונה מוזרה: אם תכפילו אותם אחד בשני, ואחרי זה תעשו את אותה הפעולה רק בסדר הפוך, אז שתי הפעולות האלה תהיינה עם סימן שונה. לדוגמה, 5×4- זה 20, ו- 4×5 זה מינוס 20.

העולם שנמצא שם לא דומה לשלנו. המרחב שלנו, זה מרחב הבוזונים. והמרחב המוזר מאחורי ה"מראה" נוטה לתיאור הפרמיונים. תיזכרו באיזו צורה שונה יושבים הבוזונים והפרמיונים על הכיסא. יוצא, ששני העולמות האלה יוצרים אין סוף עם סימנים שונים, וכשהם בנפרד הם מתנהגים בצורה לא יפה. כשאתם מחברים אותם ביחד, יוצא שהם זוג מדהים והרמוני. אתם מגלים שהעולם מסודר בצורה הרבה יותר טובה ממה שחשבתם. זה בהחלט אפשרי שהעולם מסודר בצורה סופר הרמונית וסופר סימטרית. ואם זה כך, אז הוא מטבעו מתמטי.

הערה: הנה כך, לאט לאט המדענים מגיעים למסקנות נכונות על העולם שמקביל לעולם שלנו, עולם המראה שקיים בתכונת ההשפעה והאהבה, ההפוך מהעולם שלנו שקיים בתכונת הקבלה, השנאה, הקנאה – האגואיזם. עכשיו נותרו רק עוד כמה מסקנות פשוטות ולשים את השאלה העיקרית – איך נוכל לעבור לעולם הזה, או יותר נכון, לצרף אותו לעולם שלנו ולהתקיים בשני העולמות בשלמות? לשם כך נצטרך ללמוד מדע נוסף – חכמת הקבלה.

ידיעות קודמות בנושא:
החלקיק "בוזון היגס" – למעני או למען האחרים?
העולם עקום או הראי עקום?
העולם מעבר לגבול של שליטת כוח ההשפעה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest