דף הבית / כלכלה / כסף / העולם לא בבעיה, פשוט מתחילה קטסטרופה!

העולם לא בבעיה, פשוט מתחילה קטסטרופה!

laitman_1373_wp.jpg

ידיעה: המנהיגים הפוליטיים משתמשים בדווס כדי להתפאר. אולם, כאשר מנהלי החברות מרחבי העולם, שבדרך כלל שקטים, מזהירים אפילו לא על משבר, אלא על קטסטרופה, כאשר הם מדברים על ה"סרטן שבחברה", אז נהיה ברור שהעולם נמצא בבעיה. לפי דבריהם, העולם יושב על פצצה מתקתקת.

העולם סובל מאבטלה בקרב בני הנוער: במספר מדינות-ערב רמת האבטלה בקרב הצעירים בגילאים 16-24 מגיעה ל90%. בארה"ב רמת האבטלה בקרב הצעירים הינה 23%, בספרד – 50%, בבריטניה – 22%.

200 מליון איש בכל העולם נמצאים ללא עבודה. מתוכם 75 מיליון בגילאים בין 16 ל-24, ובכל שנה יותר מ-40 מיליון צעירים החדשים מצטרפים לשוק העבודה.

הצעירים, שהיו מובטלים לאורך זמן, יאבדו כושר עבודה, מיומנות מקצועית, ויסבלו מבעיות בריאות כרוניות. כל זה יגרום למחאות חברתיות.

זה הדור האבוד – הצעירים איבדו את ראיית העתיד!

התייחסותי: הצעירים המובטלים ישנו את העולם. עלינו לפנות אליהם בעניין הפצת השיטה של תיקון העולם. תחושת אובדן הדרך דומה לחיפוש אחרי דרך חדשה, והם יבינו את הנחיצות ללמוד על עתידינו מהטבע.

ידיעות קודמות בנושא:
המומחים מנבאים גדילה באבטלה בקרב הצעירים
רוביני בדאבוס
פיתרון לבעיית האבטלה של הצעירים?

One comment

  1. לדעתי הצעירים לא איבדו דבר, הם משקפים את רוח הדברים – ותמיד עשו כן. אלו המבוגרים שאחראים לאובדן ראיית העתיד. ברגע שהסמכות האלימה תתחלף בסמכות אמיתית – כזו שניתנת מתוך רכישת אמון וכבוד – לא פחד מעונש – השינוי הזה נדרש מקבוצת ה"מנהיגים" שלנו – אני רואה את פרס , את טרנר , באפט , בוש , רוקפלר ורוטשילד כאשמים בחוסר הבנה וידע – האשמה היא שהם מלאים בידע כוזב , ומובילים אותנו לאבדון. זה יתפוצץ לכולנו בפרצוף. אני מניח שהם זקוקים נואשות לעזרה ולא מודים או מבינים זאת. להאשים או לתייג את הצעירים והמובטלים זה לא פחות מגלגול האשמה האמיתית.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest