דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העולם הוא תינוק שנמצא על הידיים שלנו

העולם הוא תינוק שנמצא על הידיים שלנו

אנחנו לא משקרים לאנשים, הם באמת יקבלו את מבוקשם מהאור העליון שיתגלה. כי זה אותו המקור. הבורא מעורר בהם חיסרון, ונדמה להם שיש להם בעיות בחינוך הילדים, בביטחון, בבריאות. ואנחנו מבטיחים שכל זה ישתפר ושאנחנו נמלא אותם. כלומר, אנחנו נעבוד ביחד ונמלא את כל הצרכים הללו, מפני שנגלה את כוח הסביבה, כוח החברה, כוח החיבור ובעזרת הכוח החדש הזה אנחנו נתקן את כל הבעיות.

זה יצליח, אנחנו לא משקרים להם. העולם באמת ישתנה לטובה. ויחד עם זאת, הם ירגישו שהם רוכשים שיטה שמאפשרת למשוך את כוח החברה, כוח החיבור, האיחוד, כלומר למשוך אלינו את הבורא רק בצורה נסתרת. כי בינתיים אין להם "כלים" לגלותו בצורה ודאית.

ואז הם ירגישו כיצד הם מקבלים כוח כתוצאה מהחיבור. והם גם יבינו שהם זקוקים לנו כדי להתחבר, אחרת הם לא יצליחו. לכן, הם יהיו תלויים בכם יותר ויותר. כך אנחנו נעבוד ביחד. בהדרגה, הם יקבלו מושג חדש מה צריך להיות המילוי הרצוי, מהו הביטחון האמיתי, החינוך האמיתי, הבריאות האמיתית. כל המושגים הללו ישתנו, כמו אצל אדם שמתקדם ומתפתח, אבל בכל זאת מדובר על דברים ארציים לחלוטין.

המטרה והתוכנית של הבורא היא להתגלות בנבראים עד לנקודה הסופית של העולם הזה ולא רק בתוך בני האדם, אלא גם בתוך הטבע החי, הצומח והדומם! כך שכל הדרגות בבריאה יתמלאו באור במידה שלמה.

הבורא נהנה בגלל שהוא מתגלה בנבראים, כי הם נהנים מזה, מרגישים יותר ביטחון, בריאות, וכולי. והם מקבלים את כל זה דרכנו, מפני שדרכנו עובר האור העליון שעושה בהם את כל השינויים. הם מתחילים להשתנות מהותית, להתפתח, להיות יותר מודעים. אבל המודעות הזאת מגדילה בהם את החיסרון, גם בכמות וגם באיכות. החסרונות שלהם (אח"פ) מתפתחים יותר ויותר, מופיעות בהם דרישות חדשות ובסופו של דבר הם מגיעים לצורך להגיע למגע עם הבורא.

האנשים יזדקקו לנו יותר ויותר ויהיו תלויים בנו יותר וידרשו מאיתנו יותר. הם כבר יתחילו להבין שאנחנו המדריכים שלהם וידרשו מאיתנו עבודה איכותית יותר. הם ירגישו שהם תלויים בנו לחלוטין, כמו תינוק שתלוי באימו ויידבקו בנו. החיבור הזה ילך ויגדל. מיליוני אנשים יחזיקו בכל אחד מאיתנו, כמו תינוק שתופס את אימו ולא יכול להשתחרר. כי הם ירגישו שלא רק חייהם תלויים בנו, אלא הרבה מעבר לזה.

הם לא יידעו בדיוק מאיפה מגיע הכוח הזה ומה זה, כי בינתיים הם לא קיבלו הרגשה ברורה של האור. אבל הם ירגישו שהם תלויים בנו במאה אחוזים: לחיים או למוות. בדומה לתינוק שמתחיל לצעוק שאימו עזבה אותו לרגע, כאילו זה סוף העולם.

להביא נחת רוח לבני האדם או לבורא הם היינו הך. אנחנו נראה כיצד הבורא מתגלה בהם ונרגיש שעל ידי זה שאנחנו עושים להם נחת רוח, אנחנו עושים נחת רוח לבורא. רצונו של הבורא להיטיב לנבראיו ולהתגלות בנבראיו. שיטת הקבלה היא שיטת גילוי הבורא לנבראיו בעולם הזה. אנחנו רק המעבר, אבל הבורא מתגלה בתוך העם. אנחנו רק מדליקים את כפתור ההצתה ומתניעים את המנוע. יש לפנינו מערכת ועלינו להפעיל אותה, לאפשר לאור להיכנס לתוכה. בידינו נמצא כפתור ההצתה.

המערכת הזאת נקראת "מלכות דאין סוף", שבתוכה נמצא ה"אור" וה"כלי" המסודרים בשתי קומות, כמו חומר ומילוי וכמו היחסים ביניהם. הכול נמצא בתוך אותה המערכת ואין שום דבר חוץ ממנה. ואנחנו לא שייכים לעולם הזה, אנחנו משהו מוזר ולא אופייני לעולם הזה. הבורא נתן לנו הזדמנות לדאוג לעולם הזה, כמו חוצנים מעולמות אחרים. כי ה"נקודה שבלב" שלנו היא "חלק אלוקה ממעל".

מתוך ההכנה לשיעור, 26.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
דרך האנשים לנהל דו-שיח עם הבורא
האיחוד הוא המבנה החדש של האנושות
תשמע כיצד צועקות האבנים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest