דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / העולם בסדר גמור, הבעיה היא בי!

העולם בסדר גמור, הבעיה היא בי!

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 6

שאלה: מדבריך עולה שאם לא נרצה להשתנות בעצמנו, הטבע יחייב אותנו להשתנות. איזה שינוי בעולם יכולה לחולל הקבוצה הקבלית הקטנה שלנו, אם חלק גדול מהעולם אינו רוצה לחשוב בכלל על שום דבר?

תשובתי: לחלק הגדול של העולם הרבה יותר קל להשתנות מאשר לנו, מאחר ואין לו בחירה חופשית! אתה הוא בעל הבחירה החופשית. הרי יש לך לב אגואיסטי וגם נקודה מעולם אחר. קיימים בך שני כוחות, לכן אתה נמצא בסתירה תמידית ובמאבק ביניהם. זה נוגע לך, ולא לכל האנושות! אצלם הכול בסדר גמור: "רע, אז רע, טוב, אז טוב, אבל על איזה עולם רוחני אתה מדבר?!"

אם לא קיימים שני כוחות, אין בחירה חופשית ביניהם, אין עליות וירידות, אין מחשבות על כיצד להתקדם, אין אמונה למעלה מהדעת. אמונה מעל לדעת? מלכות ומעליה בינה? לרוב בני האדם אין קשר בין שני העלמות האלה. הקשר בין העולמות קיים רק בינינו, בכל אחד מאיתנו! זוהי בעיה שהיא שלנו, ולא של כל העולם!

לכן, ברגע שאתה מגיע להחלטה, אתה משפיע על כל שאר הנשמות, שאין להן בחירה חופשית, אתה "שופך" לתוכן את ההחלטה שלך, את הבחירה שלך, את ההשתוקקות שלך, ומוביל אותן אחריך כמו רועה צאן שמוביל עדר של אלף פרות. כמובן שקל יותר להיות פרה מאשר רועה צאן, הרי הוא חייב לדעת את הדרך. אבל אין מה לעשות, אתה תצטרך להפוך לרועה צאן!

מתוך שיעור מס' 6 בכנס ניו-ג'רזי, 03.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
Me & We
העולם ממתין לגזר הדין שלך
דרגות הבחירה החופשית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest