הסתרה למען גילוי

שאלה: העולם כל כך גדול ואנחנו כה מעטים. במבט ראשון, אין לנו סיכוי להגיע לבורא. ומצד שני, נאמר "ישועת ה' כהרף עין"…

תשובה: אנחנו לא סומכים על הבורא בשילוב ידיים. "אין לדיין אלא מה שעיניו רואות". ה"בורא" הוא תכונה שמתגלה בנו בהתאם להכנת הכלים, הרצונות שלנו. אני מעצב אותו לעצמי על פי העיקרון "בוא וראה".

מחוץ לי אין שום תמיכה, ואני יכול לסמוך רק על הכוחות שאני מעורר בתוכי, בסביבה שלי. אם אני לא מעורר אותם בצורה נכונה ובזמן הנכון, אז הם מתגלים בצורה שלילית. אבל כך או אחרת, כל זה – בנו. מחוץ לנו אין שום דבר.

אם אנחנו שומרים על הסדר ועל לוח הזמנים בהתפתחותנו, אז מגלים את הבורא. ואם אנחנו מפגרים, מאחרים, אז הפיגור הזה מסתיר אותו מאיתנו – במילים אחרות, מסתיר מאיתנו את המערכת המתוקנת שבתוכה מתגלים כוחות ההשפעה ההדדית. זה העולם הרוחני. אין בורא אחר. אחרת אתה בונה לך "פסל", דמות "חיצונית".

בנוגע לאפשרויות שלנו: יש גיבור בכמות ויש גיבור באיכות. ולכן אנחנו לא פוחדים, אף על פי שאנחנו מעטים. העיקר הוא, להביא לאנשים את הידיעה, שישמעו אותה. לשם כך יש לך אינטרנט שהוא חסר גבולות.

אם כבר התגלתה הרשת העולמית הזאת, היא התגלתה עבורנו. אם נשתמש בה נכון אנחנו נגיע לכולם, והאנשים יקבלו את המסר שלנו. הרי בסך הכול אלה רצונות קטנים חסרי אונים כמו ילדים – ועלינו לדאוג להם.

שאלה: אז מה היא ההפצה הנכונה?

תשובה: את זה עלינו כל הזמן לברר לעצמנו. רבי אבא גילה בסוד – ואנחנו להיפך, צריכים להסתיר את עצמנו בגלוי. במקום גילוי בהסתרה – הסתרה למען גילוי. צריכים ללמוד לפנות כך לאנשים…

מתוך שיעור על פי "שופר המשיח", 05.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
העתיד הוא ברשת
תקצור את היבול ותאכיל את הנזקקים
משרתי העם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest