דף הבית / כלכלה / כסף / הסינים קונים ערים אמריקאיות

הסינים קונים ערים אמריקאיות

מן העיתונות: קיימות שתי שיטות של שעבוד המדינה: באמצעות נשק או באמצעות חוב. ארה"ב חייבת לסין למעלה מטריליון דולר. פירוש הדבר הוא, שלסינים ישנן ערימות של כסף, שבעזרתן הם יכולים לאט לאט לקנות את ארה"ב. ערים אמריקאיות שלמות יכולות לעבור לידיים סיניות, אנשי עסקים סינים קונים חברות ושדות של אוצרות טבע. הבנק המרכזי האמריקאי ביטל את האיסור על קניית בנקים אמריקאים על ידי הבנקים הסינים.

בהתאם לידיעה שפורסמה לאחרונה ב-New York Times, משקיעים מסין "קונים דירות יוקרה", פרויקטים של דיור ופרויקטים מסחריים.

החל משנת 2001 ארה"ב איבדה 2.1 מיליון מקומות עבודה בגלל הגירעון המסחרי מול סין. זה מביא לאבטלה, להורדת הרווחים ולעלייה בכמות העניים. בהתאם לנתונים הרשמיים, על כל מקום עבודה נלחמים 3.7 מחוסרי עבודה. ההכנסה השנתית הממוצעת של משפחה אמריקאית ירדה מ-126,400$ בשנת 2007, ל- 77,300$ בשנת 2010. לפני 10 שנים ארה"ב תפסה את המקום הראשון בעולם ברמת הרווחה הממוצעת לאדם. בשנת 2010 ארה"ב כבר התדרדרה למקום ה-7. ומה שנוגע לבעיית הגירעון, היום היא מהווה איום ממשי לביטחון של ארה"ב. הסכום הכולל של החוב האזרחי של ארה"ב הוא למעלה מ-11$ טריליון, ואילו החוב המדיני הוא כמעט 16$ טריליון.

התייחסותי: המדינה החזקה ביותר הפכה לפתע בעצמה למדינה חלשה שרק נראית חזקה, במה שפעם האשימה את בריה"מ. והכול בגלל החמדנות הבלתי נשלטת של קבוצת העשירים, שתפסו את השלטון והכניעו תחתם את כל המדינה – בבריה"מ קבוצת הצמאים לשלטון והעליונות העולמית הכניעו את המדינה. העושר והשלטון הרסו את שתי המדינות. האגו ניצח. ובזה הוא דן עצמו למוות, האנשים יאלצו לשנות אותו לתכונה ההפוכה לו – להשפעה ואהבה. אף אחד אינו מסוגל לעשות זאת, אבל חכמת הקבלה עוזרת "למצוא את האוצר" – לגלות את כוח הטבע שיכול לתקן את האגו שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
כמות הרעבים בארה"ב גדולה פי 3 מבסין
הפנטגון מתכונן למלחמה כלכלית
משבר של חוסר הבנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest