דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הסיבה הכללית של כל הייסורים

הסיבה הכללית של כל הייסורים

שאלה: האם זה נכון בזמן לימוד ספר הזוהר לבנות כוונה ולחשוב על אלו שנפצעו וניזוקו מהשרפות בכרמל ואלו הנלחמים שם עם האש?

תשובתי: העניין כאן הוא לא בבעיות קונקרטיות, מובהקות ונסתרות. בכך שאנחנו מקרבים אור למלכות דאצילות, אנחנו מאפשרים לה להאיר בט' הספירות התחתונות שלה, כלומר בכל המציאות שנמצאת מתחתיה, כולל העולם שלנו.

אנחנו מעלים מ"ן אל המלכות, בקשה לתיקון שמועברת אחר כך עוד יותר למעלה עד לאריך אנפין, מקור כל השפע. בזכות זה השפע מתחיל לרדת אל המלכות, והיא מספקת באור הזה את התחתונים, עולמות בי"ע, העולם שלנו, כל הנשמות, כל הדרגות דומם, צומח וחי. כמובן שבכך אנחנו מביאים חיים לכל הנבראים שלמטה. תושבי הצפון גם כן שייכים אליהם, אך כחלק מכל בני האדם, כל הנבראים שממשיכים לסבול.

אנחנו מבינים שהם סובלים מחוסר הקשר עם הכוח העליון. לסבל שלהם אנחנו מצרפים כוונה נכונה, ומעלים למעלה את הרצון שלהם יחד עם הכוונה שלנו. ואז מקבלים בתשובה תוספת שפע שמועברת לכל העולם.

מתוך שיעור על הקדמת ספר הזוהר, 05.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מבקש עבור כולם וגם עבורנו…

One comment

  1. כל דבר שקורה קשור למערכת הכללית, אני עדיין לא רואה ומקשרת לאותה מערכת עליונה, לשם פנינו מועדות לאותה מטרה שבה נתאחד עם אותו מקור ונוכל להבין את כל מחשבת הבריאה וזה יכול לקרות רק כשנגיע לעולם הרוחני, בנתיים מה שנותר לנו זה להאמין למעלה מהדעת ומעל כל זה ולעשות את כל אותם פעולות שהקבלה מלמדת אותנו כדי להתחבר לאור (בהשתוות הצורה) ובכך נשפיע על המערכת העליונה ונביא לאיזון והשפעה למערכת הגלובלית כולה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest