דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / הסוד של האלף בית העברי נחשף

הסוד של האלף בית העברי נחשף

הערה: מדענים מניחים, שהאלף בית העברי, הוא העתיק ביותר בעולם. הארכיאולוג ומומחה לכתובות עתיקות, דגלאס פטרוביץ', מאוניברסיטת "ווילפריד לוריה" שבקנדה ערך מחקר, והגיע למסקנה שהיהודים לקחו עשרים ושניים הירוגליפים מצריים עתיקים ועל בסיסם יצרו לפני יותר מ – 3800 את האלף בית העברי.

התייחסותי: מסתתרת כאן טעות, מפני שהיהודים לא השאילו שום דבר מאף אחד, מאחר ועשרים ושתיים האותיות של האלף בית העברי נובעות מתוך המבנה הרוחני של שלוש דרגות (בינה, זעיר אנפין ומלכות) של העולם העליון, שמשפיע עלינו. ולכן האנושות בתת מודע החלה לממש אותן. האלף בית העברי נובע מ"אדם", שלפני 5777 גילה אותן והשתמש בהן בעצמו. לכן בכל מקרה האנושות תצטרך לבחון מחדש גם את הארכיאולוגיה וגם את הפליאונטולוגיה (חקר המובנים) וכל השאר, ותסכים שהכול נובע דווקא משם.

אם לפני כן היו רישומים כלשהם, אז ככל הנראה אלה היו הערות וסמלים, אבל אלף בית, שבעזרתו אנחנו מחברים אוסף מסוים של דימויים למילה בעלת משמעות, ומהמילים יוצרים משפט, כלומר מחשבה סגורה, בנושא מסוים והוא מועבר אפילו לאחר דורות, דבר כזה לא קיים בשום מקום. וזאת רק מפני שליהודים היה קשר עם העולם העליון, דווקא משם הם לקחו את הכינויים ואת השיטה. במילים אחרות, בינינו לבין העולם העליון קיימות שלוש דרגות, המלאות באוסף מסוים של כוחות, שבעולם שלנו מהווים את האותיות. כל כוח רוחני זו אות. בכך שמחברים אותם יחד אנחנו מקבלים מילה, ובחיבור מילים מקבלים מחשבה.

שאלה: כל הסימנים וכתב החרטומים הופיעו לאחר האותיות הללו?

תשובתי: בוודאי. ביסודן של השפות הנכתבות, כולל סינית ויפנית, נמצאות האותיות העבריות.

שאלה: למה אנחנו לא יכולים להוכיח זאת בשום צורה?

תשובתי: בשביל מה להוכיח? האנושות מחפשת בדרכים משלה, מתוך חפירות גשמיות, דחפים, דעות, תיאוריות. ואילו זה כתוב בספרים שלנו עוד לפני אלפי שנים. אף אחד אינו רוצה להתייחס לזה, כי זה סותר את הגישה הנוצרית והמוסלמית. לכן עדיף שנישאר בשקט בצד. שפות שונות, האלף בית וכל השאר נובעים מבבל העתיקה, ולבבל העתיקה זה הגיע מאדם. קווים אופקיים, אנכיים ואלמנטים אחרים של אותיות נובעים מאותם כוחות שאנחנו מנסים לסמן, מפני שכל אות זה סימן של הבעה רוחנית מסוימת, של צורה רוחנית מסוימת, של כוח וכולי. הם כמו חותם. לכן קיימות 22 כאלה חותמות, שבהחלט מספיקות כדי להעביר תכונות רוחניות עליונות של בינה ותכונות רוחניות תחתונות של מלכות. לא נדרש לא פחות ולא יותר, כך צריכות להיות מועברות האותיות. עם זאת, קיימים חילופי מקומות מסוימים שלהן. באופן כללי, זו מערכת לא פשוטה ודי עמוקה, מפני שהכול נמצא באותיות.

באופן כזה, סודות האותיות, השילובים שלהן, היווצרותן, התפתחותן עדיין מחכים לגילוי. קיימים חוקים, שלפיהם אסור לשנות דבר באלף בית העברי, אסור לשנות באף אות, באף קו, גופנים, סלסולים. הכל צריך להיות שמור מבחינה קליגרפית. בתוכנות מחשב אנחנו מוצאים עשרים אלף פונטים למיניהם, אין לכך שום שייכות לאמת. קיים רק פונט אחד, שנקרא "כתב סופר", שעל ידו הכול מוצג בתורה, מפני ששם מועבר התוכן הפנימי של כוח, שנמצא באות בצורה גרפית מדויקת.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 14.12.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest