דף הבית / קבלה לעם / שיעור הקבלה היומי / הסדנה צריכה להצית את ניצוץ החיים

הסדנה צריכה להצית את ניצוץ החיים

כולנו מקושרים בינינו, מפני שאחד לא יכול להתפעל ללא השני. נניח, שחסרות לי איזה שהן ספירות כדי להשלים לעשר ספירות מלאות, ואני כבר סגור, מרגיש חושך גמור. ואם אני מוסיף את התכונה הזאת שדרושה לי, אז הכול פתאום מתגלה ומואר באור.

מספיק לכלול פריט אחד שחסר במערכת, והיא מייד מתחילה לפעול. אף על פי שהוא היה אחד מאלף פריטים זהים. אם ההתפעלות המשותפת משיגה את רמת הקשר הנדרשת, אז היא קובעת את המדרגה הבאה שלנו, את הגובה החדש.

בגובה רב צריכים להתחבר כמות גדולה של כלים, שמקושרים בהדדיות גדולה יותר, בהתפעלות משותפת גדולה מהאור. ממה נבנית ההתפעלות המשותפת הזאת? – הם מתפעלים מהקשר ביניהם, מהחיבור שלהם, מהרווח שהם מקבלים משיתוף הפעולה ההדדי הזה. כל אחד נותן לשני חיים, אור הרוח.

לאף אחד מאיתנו אין את האור הזה, הוא נוצר כתוצאה מהקשר שלנו. וזהו הבורא שאותו אנחנו מגלים, כך הוא מכונה, "בוא וראה".

החיים נוצרים מההתקשרות של התאים המתים. אם הם מתחברים בצורה נכונה, אז הם פתאום מתחילים לחיות. ישנו איזה כוח בפנים שמעורר אותם לחיים, אבל הוא בפני עצמו נעלם. אנחנו מגלים את הכוח העליון

הזה, רק כאשר "באים ורואים" את הבורא בינינו.

אני מקווה שבזמן הסדנאות אתם תתחילו לגלות בקשר ביניכם כזאת התפעלות פנימית. למילים עצמן אין שום משמעות, העיקר זו הפעולה של המאור המחזיר למוטב. והסיפור עצמו רק מעורר לחיבור, לחיפוש, אך לא יותר. אנחנו רוצים להשיג התפעלות מהחיבור.

ההתרגשות הזאת נקראת "אור", שיזרום בינינו בתוך החיבור הנכון הזה, במעגל. ואז המעגל הזה יהפוך לכזה מנגנון שמייצר את האור, את החיים!

הסדנה צריכה להצית את ניצוץ החיים

אנחנו, השונים מתחברים למערכת אחת, כמו בסכימה חשמלית, איפה שקיימים כבל, נגד, מגנט, סוללה שיוצרת מתח במעגל. אם החלקים האלה לא מתחברים עם האחרים, המערכת לא מתחילה לעבוד. וכשהשרשרת הזאת מתחברת נכון, אז היא מתחילה לייצר בתוכה את כוח החיים. אנחנו מתחילים לגלות שבתוכה קיימים חיים, אור נרנח"י!

והכללות של אור הנרנח"י הזה, זה הבורא, "בוא וראה", הספירה העליונה, "כתר". כשאנחנו משיגים חיים, אז בתוכם אנחנו משיגים את המקור שלהם, את היסוד של החיים, שנקרא "בורא". הוא מתגלה בתוך המערכת, בתוך החיבור הנכון בינינו.

דווקא לזה אני מצפה מהסדנאות, ואנחנו נגיע לכך בהדרגה. ובינתיים, אנחנו שוכחים על זה ודנים על איזה שהם דברים תיאורטיים. אבל בעזרת הקטעים שאני קורא, אני רוצה להביא אתכם להתפעלות רגשית. ולפעמים אני שואל איזו שאלה תיאורטית, אולם בכל מקרה מצפה מכם לחיבור. זוהי התוצאה היחידה מהסדנה, עד כמה אנחנו הצלחנו להתחבר על ידי התהליך הזה שאותו עברנו.

מתוך שיעור על תלמוד עשר הספירות, 30.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
כמה קשה להתחיל לדבר מהלב…
טבע חדש מעבר לגבול ההיגיון הארצי
מדרגות השגת הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest