דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הנשמה המקופלת של היקום

הנשמה המקופלת של היקום

laitman_2009-07_0229_70.jpg

שאלה: אינני מצליח בשום צורה לקשור את היחסים בינינו עם מה שאנחנו קוראים. נדמה לי שהחומר שאנחנו קוראים כאילו תלוי באוויר ואינו קשור אליי. איך אוכל לקשור אותו אליי?

תשובתי: בינתיים אינך מרגיש שום קשר עם החומר שאתה קורא, מפני שאינך מקושר עם החברים, עם אף אחד מהם. ברגע שתתחיל להשפיע למישהו, מייד תבין מה זה "פרצוף", "צמצום", "מסך", כיצד לעשות חשבון בכוונה על מנת להשפיע, כיצד אתה מחובר עם האחרים דרך הפרצופים הרוחניים, מה זה "עיבור", "יניקה", "מוחין".

מה המשמעות של להוליד מישהו? אני מוליד את היחס שלי כלפי מישהו אחר. כשאני אוליד את כל היחסים שלי כלפי כל השאר, זה יהיה נקרא שאני הולדתי את כל הפרצופים מהמלכות שלי, מהרצון שלי.

אני מוליד את כל הפרצופים ממטה למעלה, מהמלכות שלי ועד הכתר, עד עולם אין-סוף. כל העלייה הזאת מורכבת מעשׂר ספירות, ואני צריך להוליד בה את כל היחסים שלי כלפי כל העולם.

כיצד אוכל להרגיש את כל העולם ואת כל בני האדם? – פשוט מאוד. ככל שאתקרב קרוב יותר למערכת הרוחנית, כך אגלה בבירור גדול יותר את מערכת הקשרים שנמצאת לפניי. אפילו על היחסים שלנו בגשמיות אומרים שדרך חמישה או שישה אנשים שמוכרים לנו אנחנו מתחברים עם כל העולם. זאת אומרת, אנחנו רואים שהדבר הזה אפשרי.

בעולם הרוחני אתה תרגיש את כולם כאילו הם נמצאים ממש לצידך. קשה לתפוס את זה, אבל כל האנושות נמצאת לצידך. אתה תתקשר עם כל אחד, לא בעקיפין כמו בעולם שלנו שבו אנחנו עכשיו מגלים שדרך חמישה בני אדם אנחנו באים במגע עם כולם, אלא תתחבר ישירות עם כל אחד.

זה לא כמו בגוף שלנו, שבו קיים סדר מסוים של מערכת שלמה של קשרים. בהשפעה שלי לכל חלק של הגוף הרוחני, אני מתחבר ישירות עם כל אחד, כמו נקודה על דף נייר שמקופל כמה וכמה פעמים והוא נדבק צמוד לכל הנקודות האחרות שלו. כך אני מתחבר עם כל אחד ומשפיע לכולם, בכך שאני בונה פרצופים.

האסטרופיזיקאים מגלים שדווקא בצורה כזאת "מקופלת" קיים היקום שלנו.

מתוך שיעור "תלמוד עשר הספירות", 06.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הראש והגוף של הנשמה שלי
תמונת המציאות בקנה מידה של 1:125
העולם שנבנה על פי בקשתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest