דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הנוסחה האוניברסלית של הטבע

הנוסחה האוניברסלית של הטבע

אנשים רבים בעולם מבינים שבעולם פועל רק כוח אחד, נקרא לו שליטת הטבע. אנשים מכנים אותו בכל מיני צורות שונות: כוח אחד, אלוקים אחד. אך אין זו איזושהי אישיות, אלא חוק אחד, נוסחה אוניברסלית של כל הטבע שמתישהו ניסה לחשב איינשטיין, כדי שבה יכללו כל שאר החוקים, כל שאר הנוסחאות, בכל הרמות.

חכמת הקבלה גילתה כבר מזמן נוסחה אוניברסלית כזאת: מצד אחד אור (y) מהצד השני רצון (x) באמצע פונקציה (f) שמחברת אותם ביניהם, מסך אנטי-אגואיסטי. וזוהי כל הנוסחה, פשוטה מאוד!

הרצון שלנו "מוכפל" במסך והופך להיות אקוויוולנטי לאור שאנחנו, במידת ביצוע הנוסחה הזאת, יכולים לקבל. אין שום דבר חוץ משלושת המרכיבים האלה! אך האור הוא תמיד קבוע. רצון, למרות שהוא כל הזמן משתנה, אך זה מתרחש ללא קשר אלינו. המשימה שלנו, זה כל הזמן להחזיק את המסך, איזון בין האור והרצון!

זוהי הנוסחה היחידה הקיימת בטבע. וממנה ניתן להוציא את כל חוקי הכימיה, הפיזיקה (בדרגת הדומם של הרצון), כוח חוקי הבוטניקה והביולוגיה (בדרגת הצומח), זואולוגיה ורפואה (בדרגת החי), פסיכולוגיה (בדרגת התחושות וההרגשות האנושיות) ודרגת ה"אדם", חוקי הדרגה העליונה (של העולמות העליונים). בכל מקום פועלת אותה הנוסחה הפשוטה. חבל שאיינשטיין לא נמצא כאן, הוא היה סוף סוף נרגע! למרות שהוא חיפשׂ במקום הנכון, קשר בין אור-חיים עם מסה-רצון-חומר.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "שפחה כי תירש גבירתה", 13.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
אינטגרל מאפס עד אין סוף
נוסחה חדשה להצלחה
הנוסחה הפשוטה של המציאות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest