דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / המשימה האמיתית של מדינת ישראל

המשימה האמיתית של מדינת ישראל

שאלה: כשאתה מסתכל על המדינה שלנו מה עומד לפנינו?

תשובתי: אותה קבוצה שהסכימה לקבל את העיקרון "ואהבת לרעך כמוך" בבבל העתיקה והתפתחה על ידו, גילתה שדווקא ההתפתחות האלטרואיסטית מקנה לה התקדמות מיוחדת. הם התחילו לעסוק בזה ולהבין, להרגיש ולפתוח בתוכם את העולם והטבע וגילו את יסודות הטבע, הם התחילו להכיר את הכוחות שנמצאים בתוך הטבע, בפנימיותו, וכך התפתחו.

במשך הזמן, מדור לדור, הרצון לקבל גדל בהם עוד ועוד, עד שהם כבר לא הצליחו להתמודד עימו, להתאים אותו להשפעה הדדית ביניהם לפי העיקרון של "ואהבת לרעך כמוך", ואז הם נפלו מדרגתם והפכו להיות גרועים יותר מאחרים. ומשום שיש להם שיטה והם לא יכולים ולא רוצים לממש אותה, הם נכנסים למצבים הכי גרועים שיכולים להיות, אומות העולם מתנפלות עליהם ומגרשות אותם מארצם.

בסופו של דבר אנחנו מגיעים לימינו, וכעת אנחנו כבר נמצאים ב"דור האחרון", שבו אנחנו יכולים להתקיים רק בתנאי שנעביר את השיטה של ההשפעה ההדדית והחיבור ההדדי לכל באי עולם. האמת, שמלכתחילה השיטה ניתנה לכל באי עולם בבבל העתיקה, אבל שם לא כולם יכלו לקבל אותה, רק אברהם וקבוצה קטנה שהתחברה סביבו הסכימו לקבלה.

בימינו אנחנו חייבים לקבל את השיטה קודם כל על עצמנו, אלו שנקראים ישראל, וכמה שיותר מהר לצרף ולחבר אליה את כל באי עולם. עלינו להסביר את השיטה ולהשתדל שכולם יראו בה שיטה לקיום האמיתי והיחידי עבור כל האנושות. וזה לא כל כך קשה, מפני שהאנושות כבר גילתה במשך שנות ההתפתחות הארוכות שלה, שבעצם אין אף שיטה ושום תקווה להתקיים בטוב. וכמו שכתוב במקורות שלנו, אם לא נממש את השיטה הזאת כמה שיותר מהר, העתיד יביא לנו צרות גדולות מאוד ולא נוכל לשרוד.

 

מתוך ישיבת כתבים, 1.6.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest