דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / המשיכה המאגית של הרוחניות

המשיכה המאגית של הרוחניות

לב

שאלה: האם ניתן לבקש מהבורא שיעורר את הנקודות שבלב אצל אלו שעדיין לא התעוררו בהן?

תשובתי: צריך להתפלל שכל האנושות תשיג כמה שיותר מהר את הנחיצות הרוחנית האמיתית למטרת הבריאה. אך להתפלל משמע לשאוף ולהשתוקק בעצמנו לאיחוד ולחיבור פנימי, שזה יהיה מורגש אצל כל השאר כאש בוערת בפנים.

תארו לעצמכם שהאנושות היום היא גוף חסר חיים כמעט, לא לגמרי מת, אך נמצא בחוסר הכרה. ואנחנו הם האיברים שבאותו הגוף, איברים המשתדלים להחיות את עצמם ולהוליד חיים בגוף הכללי הזה. ובהדרגה כל הגוף מתחיל להתעורר, בזה מסתכמת כל העבודה שלנו.

העבודה העיקרית בהפצה היא אפילו לא במאמצים החיצוניים (כמו בכמות הספרים שאנחנו מוציאים לאור והחומרים שאנחנו מפרסמים באינטרנט), אלא באיחוד והחיבור שבינינו, שבעזרתו אנחנו מעוררים אהבה, קשר, חום בכל האיחוד העולמי שלנו של בני האדם, העוסקים בחכמת הקבלה. דווקא זה משפיע על כל השאר, והם פתאום מתחילים להרגיש שיש פה משהו! ומה בדיוק – הם בעצמם אינם יודעים, אך פתאום הם מוצאים אותנו.

הרי הלב של כל אחד הביא אותו בדרך מסוימת אל חכמת הקבלה, הוא בעצמו לא מבין כיצד זה קרה. פשוט בשלב כלשהו התעורר בו הצורך הזה, הוא התחיל לחפש, ופתאום על ידי הלב הוא הרגיש שכאן מקומו. מאחר והרצון שלו כבר היה מכוון לאותו הכיוון.

זה היה רצון קטן לרוחניות, הנקודה שבלב הסתתרה עמוק בפנים, אך אנחנו הבערנו כזו אש גדולה, שבני האדם הרגישו אותה מרחוק. לכן הכול תלוי בחיבור הפנימי שלנו, זו ההפצה היעילה ביותר.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 11.06.2010

רשומות קודמות בנושא:
כל העולם תלוי בנו
לעורר את כוחות הטוב
תיקון העולם כבר החל!

One comment

  1. חגית דיאמנט

    כבוד הרב היקר

    שלום וברכה

    שמי חגית. אני מרגישה נכון לכתוב לרב כמי שבאה מעולם הקבלה , היצירה,וחופש הביטוי והתקשורת הרוחנית. צמודה לערוץ 66 בקביעות ושייכת להפצה בתחום קריאייטיב בחינוך עם אנאבל .מזה שנים שזכיתי על אף כל הקשיים להיות מיודעת ומונחה מהעליון בדרכי התיקון משורשו שלי ושל האחרים.

    ידוע לי שבזאת תהיה תרומתי לחברה ובמידת הפתיחות של הכלל  כמו כן ובמיוחד  כאשר אגשים את הזוגיות הנסתרת שלי שעדיין נמצאת בהמתנה אתרום יותר מכל. לכן אשמח אם יש לרב הבנה – הרגשה  איך אוכל להשפיע בזאת.

    בתודה ובברכה

    חגית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest