דף הבית / המשבר ופתרונו / המשבר מאלץ לשנות הרגלים

המשבר מאלץ לשנות הרגלים

ידיעה: בזמן המשבר הכלכלי הצרכנים התחילו לא רק לרכוש פחות מוצרים אלא גם פנו לסחר חליפין, להחלפת מוצרים מיד שנייה שמאפשרים לקונים לחסוך כסף. בנוסף לכך הרשתות החברתיות משפיעות על התנהגותם של הצרכנים האירופאים. על פי ההוצאות של האירופאים, הם יותר ויותר בוחרים בדרכים החלופיות לקבל את המוצרים הרצויים על ידי החלפת מוצרים.

השכרת דירה עם שותפים, קניות סיטונאיות ובעיקר רכישות בשוק יד שנייה, לעתים קרובות מאפשרים ללקוחות להרוויח.

באותו הזמן גדלה המודעות לאחריות החברתית. 55% מהאנשים משתדלים לחסוך בצריכת המים והחשמל למען השמירה על מצב האקולוגי, וגדל הביקוש למוצרי מזון אורגניים.

שינויים מסוג זה בהתנהגות האנשים מתרחשים תחת השפעתו של האינטרנט. היום הוא משחק תפקיד משמעותי בהתפתחות המודעות החברתית ובהתנהגות בני האדם. רבע מהנשאלים אף הם סבורים שדעות האנשים מתגבשות תחת השפעתן של הרשתות החברתיות (Facebook, Twitter) שבהן הם מחפשים חוות דעת לפני הרכישה.

התייחסותי: האגו, תחת הלחצים של הנסיבות, מוכרח לוותר ולחפש אפשרויות מילוי חדשות. זה בהדרגה מחנך את האנשים, אך באמצעות הלחץ. אפשר להסתדר בצורה הרבה יותר פשוטה ומהירה בתנאים החדשים באמצעות החינוך האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
לא להיות בעל רכוש, אלא להשתמש בו
המשבר מלמד לצרוך רק את ההכרחי
סחר החליפין גורם לקירוב!

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/lQOXH

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest