דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / המעגלים שלי ברשת הרוחנית

המעגלים שלי ברשת הרוחנית

כנס חרקוב. שיעור מס' 1.

קיימים מספר מעגלים בעלי מרכז משותף: בפנים יש קבוצה קטנה שבה אני עובד, אחר כך הקבוצה העולמית, ואחר כך כל האנושות.

בעיקרון, האור נמצא כאן בכל מקום, בכל הנפח הזה. הוא לא עף לשום מקום, לא הלך לשום מקום. כשאנחנו אומרים שהאור התגלה, אז מתכוונים למשהו שזהה לפיתוח של תמונה שנעשתה על סרט צילום. האור פשוט נסתר מאיתנו בדרגות יותר עמוקות. וההשתוקקות שלנו לאיחוד מזמינה, מגלה, את האור העליון הזה מבפנים.

heb_o_rav_2012-08-17_lesson_congress_n1_pic12

קודם כל, אני עובד בקבוצה שלי (1), מפני שהיא קרובה אליי ביותר. אין מה לעשות, כך אנחנו בנויים: אנשים שנמצאים בשדה הראייה שלי, אותם אני מרגיש על ידי הגוף שלי, אני רואה אותם, שומע. איתם אני עובד בצורה יותר אינטנסיבית.

דבר שני, זו הקבוצה העולמית (2). אנחנו מתאספים לכנסים שלנו ובאופן וירטואלי מנסים להיות מקושרים בינינו באופן מקסימלי. ובזה אנחנו עוזרים. כי האור העליון ברא מאיתנו מערכת שמפורקת לכמה חלקים, לכמה דרגות. לכן, מאמץ של מאה אחוז בקבוצה שלי דומה למאמץ של חמישים אחוז בקבוצה העולמית, אנחנו כאילו נתנו 100%, מפני שכאן נלקחת בחשבון מידת ההסתרה שלנו זה מזה: בדרגה הזאת אנחנו לא יכולים לשתף פעולה בינינו בצורה יותר אינטנסיבית.

אפילו שאנחנו מרגישים שאנשים שחיים במדינות אחרות, ביבשות אחרות, מרוחקים מאיתנו, אבל אם אנחנו בכל זאת מנסים להתחבר איתם, אם יוצרים קשרים משותפים, עורכים כנסים וכולי, זה מספיק. בינתיים איננו יכולים להשיג כזה קשר, כדי שהקבוצה הפנימית והחיצונית תהיינה זהות. זה בלתי אפשרי, זה יהיה רק בגמר התיקון המלא. ובכל זאת, המאמצים השוטפים מספיקים להזמנת האור העליון. לכן לא צריך להצטער על כך שאנחנו שוכחים את הקבוצות החיצוניות, זה טבעי.

ולבסוף, האנושות, אפילו אם אנחנו נחשוב עליה קצת, נעסוק בהפצה, ניצור כל מיני צורות של מדיה, נפעל דרך כלי התקשורת, זה גם כן יהיה מספיק, כדי שבמעגלים האלה, בגלים שמתפזרים, אנחנו נראה לאור העליון את המאמצים שלנו, את ההשתוקקות לחיבור ואיחוד, עד כמה שזה אפשרי בתחומים אלו או אחרים.

בשום פנים ואופן אסור לשכוח על כל זה. כי האור הוא משותף, הוא ממלא את כל החלל. כך גם אנחנו צריכים לכלול בתוכנו את כל החלל הזה, בדרגה שונה, אבל פרופורציונלית לכך עד כמה הוא קרוב או רחוק מאיתנו.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס חרקוב, 17.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
אל תתביישו לשחק
כיצד רוכבים על החמור: משיכה או דחיפה?
שיטה שמובילה אל האור

One comment

  1. נקודה שהפכה לאינסוף...אהבה..

    שלום רב!
    הודיה לבורא עולם..על שברצונו להייטיב..לכולנו..
    הודיה לך..באורך..נראה אור..
    הודיה גדולה מאוד..לאישה שלצידך..אנא..הודה לאישתך..בשמי..ובשם כל תלמידייך בעולם..
    תודה על חוויה של כנס..על שיעורים מופלאים..
    שנתאחד לאחד שבתוכינו..יחד..לחיים..ענק..!!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest