דף הבית / המשבר ופתרונו / המסר היומי לעם ישראל | 20.8.14

המסר היומי לעם ישראל | 20.8.14

בזמן המלחמה מדינת ישראל עושה כל מאמץ לא לפגוע באזרחים חפים מפשע אלא רק במחבלים. במקביל, מדינות רבות כמו סוריה, עיראק, אוקראינה ועוד, פוגעות וטובחות באזרחים חפים מפשע ללא הכר. אם אלו העובדות, למה פורצת דווקא כלפינו שנאה כל כך גדולה, ולמה מאשימים דווקא אותנו בפשעי מלחמה ושונאים אותנו על כך?

מיום ליום האירועים בעולם מתחלפים במהרה, ונראה שיד מכוונת מובילה אותנו למצבים חדשים שעמם לא התמודדנו בשנים האחרונות; האנטישמיות מתגברת כמעט בכל מקום בעולם, ההתפרצויות כנגד היהודים מתעצמות, ותהלוכות והפגנות למיניהן נערכות כנגד מדינת ישראל.

בנוסף, רוב מדינות העולם סגרו את השגרירויות שלהן בארץ ואף מגרשות את שגרירי ישראל משטחן, חברות תעופה בינלאומיות רבות הפסיקו את הטיסות לישראל, והתפרעויות נגד ישראלים מתקיימות בכל מעברי הגבול. האסלאם הקיצוני ותומכיו מקבלים חופש ביטוי נרחב, כלי התקשורת בעולם משתדלים לסלף את העובדות, והחדשות היומיות מוגשות בנטייה אנטי-ישראלית מובהקת.

העולם כולו נמצא תחת רוח אחת שהתעצמה בשבועות האחרונים, ומילאה את אוויר העולם בשנאה ליהודים ולישראל.

היום מתחיל להיות מורגש יותר ויותר, שהמגמה הייחודית הזאת, כמו מונחית על ידי יד עליונה, כוח אחד נסתר שמכוון אותנו למציאות חדשה, ורק חכמת הנסתר – חכמת הקבלה, מסוגלת להסביר לנו מדוע זה קורה, ובאיזו צורה עלינו להגיב למצב ולהפוך אותו באמת לטוב.

"קבלה לעם" – www.kab.co.il

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest