דף הבית / המשבר ופתרונו / המיילדים של האנושות

המיילדים של האנושות

כנס במיאמי, שיעור מס' 1

הקבוצה היא מאוד חשובה עבורנו, מפני שהיא מסוגלת להפוך להיות "מיילד רוחני" עבור כל אחד, הכוח שמושך אחריו ומוציא אותנו החוצה מההרגשה רק של העולם האחד הזה להרגשה נוספת של המציאות החיצונית. אם לא הקבוצה, אז בתוך "הרחם" של העולם הזה היינו מקבלים רק ייסורים ולחץ של צרות, עד שבכל זאת היינו מארגנים לעצמנו את השפעתו של הכוח הזה שמוליד אל האור.

ולכן, גם אם העולם שלנו יתמלא בייסורים, זה כשלעצמו לא יעזור לנו להיוולד בעולם הרוחני, כלומר, להוסיף תפיסה "חוץ גופית". הכוח של הייסורים לבדו אינו מספיק, יידרש לנו גם הכוח השני.

היום אנחנו חווים "לידה רוחנית" של כל האנושות, והקבוצה שלנו, הקבוצה העולמית של "בני ברוך", חייבת להתכונן לתפקיד של "מיילד" עבור העולם כולו. כבר עכשיו מכינים אותנו לזה, בכך שמפתחים אותנו מהר יותר מכל שאר האנושות. דוחפים אותנו קצת מאחור והעיקר, מושכים מלפנים.

בשונה מכל השאר, אנחנו לא רק חווים את הצרות בחיים האלה, ויכול להיות שמסתדרים בלעדיהם, אלא בעיקר מרגישים את אותו הכוח שמושך אותנו קדימה. זהו ה"מיילד", שרוצה לעזור לנו להיוולד מהר יותר, כדי שאנחנו נצא החוצה ונהפוך בתורינו להיות "קבוצה מיילדת" עבור כל האנושות, שעוזרת לו ביציאה מהרחם של האימא. זה מצב העניינים להיום.

בהתאם לכך, צריך להבין שאנחנו קיבלנו התעוררות רק מסיבה אחת, בעתיד אנחנו נצטרך לעזור לכל העולם. רק לצורך זה כל אחד מאיתנו זכה לכוח שמושך את האדם מהעולם הזה לעולם העליון. ולכן כל הפעולות של כל אחד מאיתנו צריכות להיות מותאמות איתו עצמו, עם הקבוצה שלו, עם כל הקבוצות שלנו יחד, ועם כל האנושות.

האנושות נכנסת היום לתקופה של ייסורים גדולים ולחץ חזק, אבל אין לה כוח שימשוך אותה החוצה, אלא ישנו רק את הכוח שדוחף פנימה. ככלל, היא סובלת ללא גמול. אנחנו רואים שאנשים שואלים את עצמם שאלה דחופה: "מה לעשות הלאה?", ולא מוצאים תשובה. זה שייך לועידות של G8 ו- G20, להתייעצויות של מנהיגי העולם, למדענים, לפילוסופים, לפוליטולוגים, הם כולם נמצאים בחיפוש, אולם מחוסר הכוח המושך, הם אינם יודעים מה לעשות. לכל אחד פילוסופיה משלו, השקפת עולם משלו, אבל אין להם פיתרון.

עבורנו זה סימן לכך, שאנחנו צריכים לזרז את ההתפתחות שלנו ולהיוולד כמה שיותר מהר כדי לעזור להם. בעל הסולם כותב על כך במאמרים "ערבות", "השלום בעולם" ובמקומות אחרים. כי בסופו של דבר, רק לזה אנחנו מיועדים. ולכן כל אחד מאיתנו צריך להרגיש אחריות, צריך להבין שהוא קיים לצורך מטרה עליונה ולא לחשוב על התועלת האישית, אלא על להפוך להיות שותף של "אור אין סוף". רק דרכנו הוא יכול להשפיע על כל האנושות ולהוציא את האנשים מהרחם של העולם החשוך הזה, כך שהלידה תעבור ללא סיבוכים. כי גם בעולם שלנו לידה זה דבר מסוכן מאוד.

נקווה שאנחנו נגיש בזמן את העזרה לאנושות. כי ללא זה, יתכנו מלחמות עולם גרעיניות, אסונות טבע קשים ושאר שואות, כפי שכותב בעל הסולם. הסיבה לכך היא, שהכוח המיילד החיצוני, כלומר הקבוצה שלנו לא מוכנה להפוך להיות מוליך לתהליך הלידה, בו בזמן שהלחץ הפנימי, "צירי הלידה" הולכים וגוברים.

ולכן אנחנו צריכים לגלות במידה רבה גישה אחראית ורצינית, בכך שמבינים מה ניצב אחרינו. מצד אחד, האור העליון דורש מאיתנו השתתפות כלפי כל האנושות וכלפי כל חבר. אנחנו לא נוכל להיוולד בזה שיושבים ומחכים אחד לשני, כאן דרושים מאמצים משותפים, רק כך זה יקרה עם כולם. ומצד שני, האנושות משתוללת וזועמת ומחכה לעזרה שלנו.

מתוך השיעור הראשון בכנס במיאמי, 23.06.2012

ידיעות קודמות בנושא:
התינוק רוצה לגדול!
תקצור את היבול ותאכיל את הנזקקים
באמצע בין הבורא לבין העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest