דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר התיקון טמון בהתעלות מעל הרע. הרע נשאר, הוא הכרחי כדי לבנות מעליו השפעה. כדי להראות שהולכים אל עבר ההשפעה שלא למען הניצחון על הרע, אלא למען הדבקות בתכונות עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בפסח לא אוכלים ירקות ופירות עם קליפה. מה שלא ניתן להוריד ממנו קליפה, לא אוכלים (לדוגמא עגבניות). הקליפה מסמלת את האגואיזם. התנקות מהאגואיזם דורשת לקלף מעצמך את האגואיזם, המפריד אותך מהקבוצה ודרכה מהבורא. ההתנקות מהאגואיזם זוהי משמעות חג הפסח!

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשיבות הבורא משנה את סולם הערכים: אנו רואים חשיבות בהתעלות מעל הרצון שלנו ליהנות. מגלה תענוג מלדרוך על האגואיזם שלנו למען אידיאה ומטרה (מופשטת) רוחנית, שלא ברורה בינתיים ברצונות, במחשבות ובערכים שלי…

תוצאת תמונה עבור טוויטר גלות – זוהי גלות מהעולם העליון, ההרגשה שאני מנותק מקיום בהשפעה ובאיחוד, כאשר החיים מחוץ לכך בלתי אפשריים. היסורים דוחפים להתקרבות בקבוצה בכל דרך ולקשר הדדי עם הבורא. אולם גם הרע מתגבר. עד שאנחנו מחליטים לברוח!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנחנו מוכנים להלחם עם האגו המשותף שלנו, עם פרעה, המפריע לנו להתאחד, בעזרת כוח האיחוד, משה, למעלה מיכולתנו, אז אנחנו מגלים בנקודה המשותפת את העזרה מלמעלה:
"בוא אל פרעה, נלחם יחד".
הבורא מציע לנו להתאחד ולהוציא אותנו משליטת האגואיזם, ממצרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מעלים את ההשפעה, את המצה מעל הרצון ליהנות, כמו לדוגמה המרירות (מרור). מתוך רצון להפוך את המרירות למתיקות ההשפעה לבורא, מגיעים לפסח, למהפך בתודעה: ליחס חדש לרצון להנות, שממנו בונים את דמות האדם – הדומה לבורא. אדם מלשון אדמה, דומה לעליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח – כאשר האדם כל הזמן פוסח מהפכיות אחת לשניה, כאשר פירור אחר פירור הוא הופך את הקבלה שלו להשפעה.
הוא עושה זאת בעזרת מצה – "לחם עוני", כשאין לו מזונות אחרים והוא מסכים להסתפק במה שמקבל מההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתחילת הדרך האדם חושב, שיוכל להשיג את המטרה בעצמו, שיוכל לשנות את עצמו בעצמו. לאחר מכן הוא מגיע להכרה שזה בלתי אפשרי. הדבר יכול להתממש רק על ידי הכוח העליון. כך מלמדים אותו שצריך להכניע את הראש ולבקש עזרה (כמו רבי עקיבא). כך האדם מגיע לאיחוד עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר – זה לבטל את עצמך בפני הקבוצה. הבורא מביא אותי אליה. מושיב אותי בעגלה – אבל אני קיבלתי את זה ממנו ולכן אני נכנס לעבודה איתם. אם אני מבטל את עצמי בפני העגלה, אני מגלה כיצד היא הופכת לטיל הנושא אותי למעלה – ״אני דן במידת הקלקול שלי".

תוצאת תמונה עבור טוויטר המסך, כשסתום, המווסת כמה רצון להנות אני מסוגל לצרף לכוונה להשפיע. צריך כל הזמן לווסת אותו בתוך עצמך – ביחסים בין הרצון להנות לבין רצון להשפיע – וכך עד לגמר התיקון, עלינו לעבוד כל הזמן עם המסך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח – זו תחילת ההכרה בחשיבות ובגדלות הבורא. במידה שבה נגדיל בינינו את הרגשת גדלותו, נוכל להתקדם. הכל נובע מכך. אם האדם חי את גדלות הבורא הוא יכול ליפול ולעלות, אולם אלו שלבי התקדמותו, והוא לא יסוג מהם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית מתחילה מחוקי הפסח – האיסורים להמצא ברצונות אגואיסטים. לצאת מהם, להתגבר על האגואיזם – זוהי יציאת מצרים. ואחר היציאה וקבלת התורה, אור התיקון – מתרחשת עבודת תיקון הרצונות האגואיסטים לתכונות ההשפעה, בהידמות לבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest