דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / המהירות הקוסמית הראשונה

המהירות הקוסמית הראשונה

שאלה: מה זה העולם העליון, שאותו אני יכול להרגיש אם אפתח בתוכי מערכת נוספת של תפיסת מציאות?

תשובתי: העולם הרוחני נקרא "עליון" מפני שהוא גבוה יותר מהעולם הגשמי לפי התכונות שלו. התכונות של העולם הרוחני, הן השפעה, נתינה, אהבה, למעלה מהאגו העצמי.

כלומר, אני צריך להיחלץ מהאגו שלי, בדומה לטיל שמתגבר על כוח המשיכה של כדור הארץ, ביציאתו למסלול סביב כדור הארץ, לשם כך צריך להשקיע המון אנרגיה.

כאשר הלוויין נמצא במסלול, ברחיפה חופשית, כוח המשיכה מושך אותו למרכז כדור הארץ. אבל הוא מנוטרל על ידי הכוח הצנטריפוגלי, שדוחף את הלוויין מכדור הארץ.

כלומר אנחנו זקוקים לכוח שידחוף וידחה אותנו מהאגו שלנו. האגו מושך אותנו אליו ורוצה לנעול אותנו בתוכו, ולכן אנחנו קשורים לעולם הגשמי ולא יכולים להתנתק ממנו.

מבחינה טכנית, אפשר לפתור את הבעיה הזאת, בכך שניצור כאלה מנועים עוצמתיים שירימו אותנו מעל פני כדור הארץ. כדי לצאת משדה כוח המשיכה של כדור הארץ, צריך לפתח מהירות מסוימת, שנקראת המהירות הקוסמית הראשונה (8 קילומטרים לשנייה) או מהירות קוסמית שנייה (11 קילומטרים לשנייה).

ואז אפשר להסתובב סביב כדור הארץ ולא להרגיש את המשיכה שלו. באופן כזה, אנחנו מנטרלים את כוח המשיכה בעזרת כוח נגדי, הרצון שלנו לעוף ממנו, לעלות.

אותו הדבר מתרחש גם בחכמת הקבלה. אם אנחנו מתגברים על האגו שלנו שמושך אותנו למטה, בכך שמפעילים את כוח ההשפעה והאהבה, אנחנו עולים לכזה מימד שבנוי כולו על השפעה. כלומר, הוא נמצא למעלה מהגוף שלנו ואנחנו יוצאים לעולם חדש.

מתוך תוכניתי ברדיו FM103, מהתאריך 1.2.2015. לשמיעת הקטע לחצו כאן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest