דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / המדע – רגע האמת וקצה גבול היכולת

המדע – רגע האמת וקצה גבול היכולת

Laitman_2012-02-21_1016_w.jpg

שאלה: לפי אילו סימנים אנחנו נדע שהאנושות החלה להבין את העולם האינטגרלי?

תשובתי: הכרת והבנת העולם האינטגרלי המקושר הדדית, התחילה מהמדענים בכמה השנים האחרונות. והיום מתחילים לדבר על כך בכלי התקשורת כעל דבר טבעי ומובן מאליו. מסתבר, שהמשבר הוא באמת גלובלי ובאמת נובע מהאגו האנושי, ואילו העולם עצמו מהווה מערכת יחידה.

בכל הנוגע למדענים, הם כבר מדברים על התוכנית שקיימת בטבע, ועל המימדים האחרים של הקיום. אפשר לשמוע את זה במיוחד ממומחים לפיזיקה קוונטית, שחלקם כבר אינם מפחדים להצהיר על כך, שהחומר בהבנתו הקודמת אינו קיים, והעולם נבנה על תופעות קוונטיות. בעבר לא ידענו על חומרים אלו או אחרים, אחר כך גילינו את האטומים וסברנו שהם אינם ניתנים לחלוקה, עד שגילינו עולם של חלקיקים תת אטומיים. ועכשיו גם החלקיקים מפנים מקום לאיזה "ענן", שמתעבה לתמונת העולם רק במבט שלנו. אפילו הגלים אינם קיימים, הכול "מתמרח", וזוהי עובדה מדעית שאין מה לעשות איתה.

בסופו של דבר, המדענים מדברים על כוח אחד, שבמודעות שלנו נתפס ומצטייר כחלקיקים, גלים וכל מיני כוחות פרטיים. זה נשמע כמו החלק של תפיסת המציאות בחכמת הקבלה. למעשה, המדע המסורתי הגיע כמעט עד קצה גבול היכולת שלו ולכן נמצא במשבר. אין פשוט לאן להתפתח קדימה, חוץ מתחום החימוש, שממשיך באופן מסורתי לפרוח.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 08.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
זה לא ניסוי על עכברי מעבדה!
בשביל מה לצטט את המדענים?
להסתכל על עצמך מלמעלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest