דף הבית / קבלה לעם / קבלה למתחיל / פוסטים נבחרים / המאבק על נשמת העם היהודי

המאבק על נשמת העם היהודי

חוות דעתו של סר וינסטון צ'רצ'יל (Illustrated Sunday Herald, February 8, 1920, page 5).

יש אנשים שאוהבים את היהודים, ויש כאלה שלא, אבל אף אדם בר-דעת לא יפקפק בכך שהם, ללא צל של ספק, הגזע החשוב והמדהים ביותר מכל הגזעים שהיו קיימים אי פעם בעולם.

בנג'מין דיזראלי, ראש ממשלת בריטניה ומנהיג המפלגה הקונסרבטיבית, ממוצא יהודי, שתמיד נשאר מסור ללאום שלו והיה גאה במוצאו, אמר: "אלו-קים נוהג כלפי האומות כפי שהן נוהגות כלפי היהודים". ברור, שכאשר אנחנו רואים את מצבה העגום של רוסיה שבה היחס כלפי היהודים היה מהגרועים מכל מדינות העולם, ונשווה אותו עם שגשוגה של מדינתנו, שלמרבה המזל משוחררת מהסבל הנוראי של זמננו, עלינו להכיר בכך שאין דבר בעולם שיערער את דבריו של דיזראלי.

רישומים לאחר ההיכרות עם אושוויץ (יולי 1944): ללא ספק, זהו הפשע הנוראי ביותר בהיסטוריה שבוצע אי פעם בעולם בידי מנגנון מדעי של אנשי תרבות מצוינים בשם מדינה מפוארת ועל ידי אחד הגזעים המובילים באירופה. ברור, שכל מי שנתפס בידינו וקשור לפשע הזה, כולל אותם האנשים שהיו רק מבצעי פקודות והשתתפו בטבח, צריכים להישלח למוות אחרי שיוכח הקשר שלהם למרצחים.

אני ציוני. תרשו לי להזכיר שאני הייתי אחד מאלה שמלכתחילה תמכו בהצהרת בלפור ויישמתי אותה במסירות. לפי דעתי זה נהדר שהמדינה הזאת שנוסדה הפכה ביעילות רבה את השממה המדברית לגן פורח עם ערים ועיירות מטופחות. ועובדה גם, שהמדינה זאת הייתה מסוגלת לשמש מקלט למיליוני בני עמם, לקורבנות של רדיפות הנאצים ועוד רבים אחרים. אני חושב שזה נהדר… אני שמח שיש מדינה שבה לא סתם סובלים את היהודים, אלא הם חיים כבעלי זכויות.

מתוך ספרו של ד.גולמן "צ'רצ'יל ויהודים".

התייחסותי: המסקנות האלה, שנובעות מתוך תצפיותיו והשקפותיו של סר (וינסטון) צ'רצ'יל, מדברות על ייחודיותה של קבוצת המקובלים שנקראת "העם היהודי", ומיועדת להביא את העולם לשלמות.

ידיעות קודמות בנושא:
שיטת התעוררות האהבה
המשימה המיוחדת של עם ישראל
מה מסתתר מאחורי אשליית הקידמה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest