דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הלגו הקסום של הנשמה

הלגו הקסום של הנשמה

laitman_2008-12-07_6468.jpg

אנחנו נמצאים כחלקים במערכת, בדומה לחלקים של מערכת אלקטרונית. לכן, כל מה שקורה איתנו הוא בהתאם לדרך שבה כל המערכת מגיעה לגמר התיקון.

נאמר: "לא יודח ממנו נידח", ו"הכול חוזר לשורשו". כל אחד חוזר אל השורש שלו וכולנו יחד חוזרים אל השורש הכללי שלנו. אבל אנחנו רוצים לקצר את הדרך, להשיג את המטרה, בכך אנחנו מזרזים את הזמן, בדרך "אחישנה", כאן ועכשיו, במהירות. עד כמה שניתן להבין ולהרגיש את מה שאנחנו עושים, כדי לעשות את הפעולות האלה של ההשפעה בהכרה, בהבנה, ולא להתקדם בדרך של ייסורים, בדרך "בעיתו".

ישנן שתי בעיות. מצד אחד, אני צריך להסכים לעשות פעולות השפעה. מצד שני, אני צריך להבין שעליי לחשב ולהכין את פעולות ההשפעה הללו. שתי דרכי העבודה האלה הן: "עבודה במוחא" ו"עבודה בליבא", ושתיהן מנוגדות לטבע.

לכן, אנחנו מארגנים בינינו את המערכת הנכונה, ככל שניתן, "כאילו" שאנחנו מחוברים יחד, כאילו שאנחנו אוהבים זה את זה, כאילו שאנחנו משלימים זה את זה, כאילו שאנחנו "גלגלי שיניים" במערכת הכללית, כאילו שאנחנו מתחברים עם הבורא כדי לעשות לו נחת רוח, ומתחברים עם כל האנושות כדי לתקנם ולהביאם לאותה הפעולה.

כל זה "כאילו". אנחנו עושים הכול כאילו בצחוק. כמו ילד קטן שהרכיב נכון את הלגו, ופתאום מגלה שזה עדיין צעצוע. הוא חשב שיבנה טרקטור, השתדל בכל כוחו, בנה אותו, ופתאום מגלה שהוא בעצם לא אמיתי, אלא עשוי מפלסטיק ולא זז לשום מקום.

אבל בעבודה הרוחנית שלנו, ברגע שאנחנו בונים את ה"דמו" הזה, את ה"שקר", יודעים שמשׂחקים, אבל בונים אותו בצורה הנכונה, בהתאם לדרישות של המקובלים, אז משפיע האור המחזיר למוטב ומייד הופך אותו למציאות האמיתית. זה כל הפטנט. צריכים רק להבין שכך זה עובד.

אנחנו מנסים לחבר את כל החלקים יחד, באהבה, בהשפעה, באיחוד, בחיבור, במסירות הנפש, באמונה למעלה מהדעת, לא חשוב כיצד אנחנו מכנים את זה בדרגה שלנו. ברור שהכול מזויף ולא אמיתי, אבל אנחנו משתדלים להרכיב את "הלגו" הזה, ולפי מידת המאמצים שלנו המאור פועל והופך אותו לתמונה האמיתית.

מתוך השיעור מס' 7 בכנס הערבה, 25.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לקבלת התשלום תעברו לרוחניות
מההפכים אל הרוחניות
לשקר, אבל בכנות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest