דף הבית / חינוך, ילדים / הכרה שמעבירה לפסים של הדרך הטובה

הכרה שמעבירה לפסים של הדרך הטובה

דרך של ייסורים, זו לא מכה אחת. צריך ללמד אותנו, צריך לעשות מאיתנו אדם חכם, ולא חיה אגואיסטית קטנה שיוצאת לרחוב ומחפשת איפה היא יכולה לחטוף לעצמה, איפה אפשר לעשות משהו על חשבון מישהו או משהו וכדומה, כך אנחנו פועלים בתת ההכרה. ואילו אותנו צריך ללמד לפעול בצורה אחרת לגמרי, על ידי זה שמרגישים את כולם בעולם באופן מוחלט כאנשים קרובים בקרבת דם ואהובים. בסופו של דבר, בקרבנו צריך לפעול "אפקט הפרפר" בצורתו המוחלטת.

זה יבוא יחד עם הרגשת האינטגרליות של הטבע. האדם יתחיל להרגיש את הטבע הרבה יותר לעומק. הוא יתחיל להרגיש את השכבות העליונות שלו ולהבין, שלמעשה הטבע הוא נצחי, ושהוא יכול לצאת מחוץ לגבולות שלו, מחוץ לגבולות הזמן, המרחק, שזה מה שהפיזיקאים מדברים עליו היום. כלומר, אנחנו יכולים להעמיד את עצמנו במצב כזה של צופה, שמרגיש את הטבע האמיתי, נמצא ברמה של כוחות וקיים שם, ולא בצורה של הגוף הזמני הגשמי שלנו.

את כל זה יהיה צריך להראות לאנושות, אבל בגישה הדרגתית, אחרת, אם האדם ישמע עכשיו, אז מייד יחשוב שאנחנו אנשים לא שפויים לגמרי. זה לא נכנס למסגרות של החיים הריאליים הרגילים שלו, ולכן כל מה שיוצא מחוץ למסגרות, נחשב עבורו כלא קיים, לא ריאלי. לכן, צריכים להיות מאוד זהירים בהסבר שלנו לקראת מה אנחנו בכלל הולכים.

אבל הפיזיקאים מדברים על זה די בגלוי. זה מותר להם, הם פיזיקאים. הם מסיקים מסקנות ממה שמגלים. בעיקרון, זו כבר לא תיאוריה, אלא פרקטיקה, כי הם הרי צופים בזה בניסויים שלהם מזמנו של היוּ אֵבֵרֵט, מאמצע המאה שעברה ואפילו קודם לכן.

מתוך תוכנית מס' 2, "בניית סביבה חברתית", 25.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההומוספיאנס צריך להפוך להיות אדם חכם
חוק פשוט
האנושות משנה את השקפת עולמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest