דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכנס – למען הערבות

הכנס – למען הערבות

שאלה: איך נוכל ליישם בכנס הגדול העומד לפנינו את השלב הראשון של מטרת קיום הקבוצה?

תשובתי: תחילה אנחנו עושים הכנה, כדי שיהיה מובן לנו שרק בזכות החיבור בינינו, שנקרא ערבות (ודווקא כך נקרא גם הכנס עצמו), אנחנו מעוררים את האור. האור הזה פועל עלינו, כי הוא נמשך על ידי הרצון שלנו. אנחנו רוצים שהוא יתגלה וישנה אותנו, ומעמידים את עצמנו תחת השפעתו: שיעשה מאיתנו כל מה שהוא רוצה.

ואחרינו יימשך גם כל העולם, מפני שאנחנו מצרפים אותו אלינו ומעבירים אליו את אותה השפעת האור דרך הרצונות שלנו ודרך החומרים שאנחנו מפרסמים.

אם אנחנו משתדלים לעורר את האור ולקבל אותו, הוא עובר דרכנו לעולם באותם הצינורות שעל ידיהם כולנו מקושרים. ואנחנו רואים עד כמה מועילה ההשפעה ההדדית שלנו.

לא נדרשת קבוצה גדולה מדי כדי להעביר לעולם את השפעת האור המחזיר למוטב. ודאי שחשוב שהיא תהיה גדולה, אבל העיקר – שהיא תעורר את האור, וכמה שיותר חזק. ואם הקבוצה הזאת תתמלא באור, הוא "יישפך" מתוכה הלאה, אל העולם.

כי אנחנו הרי מתמלאים באור הזה בזכות הרצונות שאנחנו מקבלים מכל העולם, כביכול מהרצונות לקבל שלנו, מהאח"פ שלנו. ולכן אנחנו מקבלים לעצמנו את האור רק במידה שתאפשר לנו לשמור על קיומנו ולהמשיך לפתח הלאה את שיטת התיקון. וכל השאר יישפך לעולם.

בצורה כזאת הקבוצה הזאת תשיג את מצב הגדלות הרוחנית שלה. והיא אינה חייבת להיות גדולה. לא נדרשים לשם כך מיליונים. זה לא 1% מהאנושות, אלא הרבה פחות. אינני יודע את המספר המדויק, אבל העיקר זה לעורר את האור. וכאן יש חשיבות רבה יותר לאיכות הקבוצה.

לכן, בכנס אנחנו צריכים להקדיש את כל תשומת ליבנו לאיכות, לחיבור בינינו. וכך נתקדם.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 30.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
כנס – זאת התפרצות
ליצור את העולם החדש
חיכינו, וזה הגיע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest