דף הבית / חכמת הקבלה / הכול על גילוי האהבה

הכול על גילוי האהבה

שאלה: למה רק חכמת הקבלה נותנת תשובה לשאלה על משמעות החיים?

תשובתי: אנחנו מחפשים תשובה בצורה ברורה ומדעית, ולא מאמינים בדעות של מישהו שכתבו באיזה שהם ספרים. אני צריך להשיג בעצמי את התשובה. חכמת הקבלה בנויה על השגה מדויקת, כמו שנאמר, "אין לדיין אלא מה שעיניו רואות". השגה זו ההבנה הברורה ביותר של האדם. כך זה צריך להיות.

לכן, כששוקעים בשיטה של חכמת הקבלה, אנחנו רוכשים כלים מדעיים של מחקר ומגלים הכול עד שאין לנו שום ספקות. על ידי חכמת הקבלה אני מגלה בתוכי מכשירים, אפשרויות, תכונות, שבעזרתם אני יכול לגלות את הבורא, את הרשת שמקשרת את כל הבריאה, את העולם העליון.

אני חי בשני עולמות: הגוף שלי חי בעולם הזה, ויחד עם זאת אני מרגיש מציאות יותר עליונה. אבל זה רק אני מרגיש, מפני שרק אני משיג. וכל אחד שרוצה להרגיש את אותו הדבר, חייב לעבור את אותה הדרך: ללמוד, לעשות תרגילים, ואז הוא ייכנס בהדרגה לגילוי של אותה המציאות העליונה.

שאלה: אתה כל הזמן מדבר על גילוי: גילוי של הכוח המקיף את הכול, החוק היחיד שפועל בטבע. יוצא שקיים משהו שקיים גם עכשיו, רק שאני לא מרגיש אותו? מה זה אומר לגלות?

תשובתי: ישנן הרבה תופעות שאינן ידועות לך, שאתה לא מגלה אותן. האם אתה קולט ותופס גלי רדיו? לא. מסביבנו מתרחשות המון תופעות, אבל אנחנו לא תופסים ולא קולטים אותן. אנחנו רק בנינו מכשירים שונים שבעזרתם יכולים לגלות תופעות אלו או אחרות. אבל בחכמת הקבלה אנחנו לא יכולים ליצור מכשירים חיצוניים, אנחנו צריכים בעצמנו להשתנות בפנים, מפני שהתפיסה שלנו, המוח והרגשות שלנו מוגבלים ואנחנו צריכים להרחיב אותם. מפני שאנחנו צריכים לגלות את הכוח הכללי הזה של הטבע, שנקרא "בורא", שמסמל "בוא וראה", אנחנו צריכים להשיג את המצב שבו נראה אותו, כלומר נגלה ונשיג.

שאלה: לאחר שהשגתי את הגילוי הזה של המציאות העליונה, מה אני צריך לעשות?

תשובתי: הגילוי עצמו מחייב אותך, בדיוק כמו כל גילוי בעולם הזה שמחייב אותך להתנהג אחרת, מפני שאתה בעצמך משתנה בהתאם אליו, ידע והרגשה חדשה ממלאים אותך.

שאלה: אבל במה ממלא אותי הגילוי של המציאות העליונה, של הבורא?

תשובתי: אתה מרגיש שאתה מתמלא באהבת הזולת. זהו שינוי עצום שאותו עובר האדם. כי "ואהבת לרעך כמוך", חוק הערבות, זה החוק הכולל של המציאות העליונה, ואנחנו צריכים לעלות עד אליו ולהתקיים בתוכו.

מתוך תוכניתי ברדיו FM103, מתאריך 18.1.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest