דף הבית / כלכלה / כסף / הכלכלה האמריקאית מכורה למזרק

הכלכלה האמריקאית מכורה למזרק

Laitman-44_100_wp.gif

חקירה של לשכת Stringers לחקירות בינלאומיות: הכלכלה של ארה"ב נשענת על כסף של מאפְיית הסמים. לפחות מחצית מחברות ההשקעה והקרנות האמריקאיות, במידה זו או אחרת, נשלטות על ידי סוחרי הסמים, והשלטונות מסייעים לפריחת עסקי הסמים.

לא מזמן המתנדבים של הלשכה לחקירות בינלאומיות עקבו אחרי השרשרת הפלילית של הסחר בסמים מאזורי הגידול ההרריים ועד לוול-סטריט. החקירה של הלשכה הנ"ל פורסמה בעיתון "הגרסה שלנו". לשלטונות לא משתלם הצמצום, אלא הגדלה של עסקי הסמים בקולומביה ובמדינות אחרות של אמריקה הלטינית, ההזרמה השנתית של כסף "מלוכלך" לכלכלה האמריקאית מסתכמת בכ- 1.2 טריליון דולר.

כפי שמציינים המומחים של חברת החקירות הנ"ל, ב- 15 השנים האחרונות הכלכלה האמריקאית כבר הספיקה להתמכר למזרק הסמים. ואם היא לא תקבל היום הזרמה קבועה של כסף "מלוכלך", אז המדדים של Dow Jones ו – NASDAQ יפסיקו מייד לשבור שיא אחר שיא, והקיפאון בבורסה מייד ימשוך כלפי מטה את הכלכלה האמריקאית.

תגובתי: הכול הופך לכל כך נחוץ זה לזה: הסמים מניבים כסף, הורגים בני אדם שאין בהם צורך ומרגיעים את האוכלוסייה. בשביל מה לנהל מלחמות, אם על ידי גרימה לאי שקט וסמים אפשר לנהל את האוכלוסייה?

ידיעות קודמות בנושא:
כלכלת ארה"ב גוועת
הפרלמנט של אורוגוואי אמר כן למריחואנה!
האו"ם דורש לאפשר שימוש בסמים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest