דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכוח שמחיה את העולם הזה

הכוח שמחיה את העולם הזה

שאלה: אם העולם הוא אינטגרלי וגלובלי, והבורא מנהל אותו דרך מחשבת הבריאה שחודרת אל העולם הזה, מדוע איננו יכולים להתקיים בהתאם לחוק הזה ובהרמוניה איתו?

תשובתי: העניין הוא שאנחנו נמצאים בהסתרה ואיננו מרגישים את הקשרים האמיתיים בינינו. התמונה השקרית הזאת, שאותה אנחנו מרגישים עכשיו, עם כל הקשרים המעוותים בין בני האדם, נקראת "העולם הזה". ברגע שנגלה את סוג הקשר האמיתי בינינו, נרגיש את עצמנו בעולם החדש. זה יהיה עולם גלובלי, רוחני, שאינו תלוי בגופים הפיזיים שלנו. לא יהיו קיימים בו הלידה והמוות, מפני שלא נהיה מחוברים לגוף.

כל אחד מאיתנו ירגיש את כל המערכת הענקית הזאת, במקום להרגיש רק את החלקיק הקטנטן שלו. ולכן כל אחד ירגיש את עצמו נצחי. אנחנו נרגיש את אותו הכוח שמחבר בינינו, שנקרא "הבורא". המילה "בורא" מורכבת מהמילים "בוא וראה". כלומר, צריך פשוט לבוא ולראות!

האדם קיים בגוף הפיזי הבהמי שלו, ומעל לדרגה הבהמית הזאת קיימת אצלו דרגה עליונה נוספת, של הכרה, מחשבה, רצון, הבנה וידיעה. את המדרגה הזאת אנחנו צריכים להשיג.

חוץ מהמערכת עצמה, אנחנו מגלים גם את כוח החיוּת הכללי שמניע אותה. בדומה לאדם, שבו מלבד הגוף הביולוגי קיימת גם האישיות האנושית שבתוכו. את אותו הדבר אנחנו מגלים בתוך המערכת הכללית: כוח נוסף שמחיה אותה, והכוח הזה נקרא "הבורא". כשאנחנו מגלים אותו, אנחנו הופכים להיות כמוהו.

מתוך הרצאה בפריז, 01.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
שאלות של מתחילים
קבלה מעשית
מה זה בורא?

2 comments

  1. שולמית אילת

    בוקר אור לכולנו,נבקש מהאור של האל להראות לנו איך להבין את המסר כיצד למסור לכולם את הרי-יה הצלולה הרואה מהלב החוצה,בא וראה אומר לנו הבורא,כל הזמן הוא מזמין אותנו אליו מלוה אותנו בכל צעד וצעד כמו תינוקות שנולדו זה עתה לסביבה חדשה,מכין אותנו,מזמן ומזמין אותנו להכבס להיכלו להנות וללמות מהכלי שלו,הוא מנצח בשרביטו על התזמורת,אנחנו לומדים לכוון את הכלים,מנגנים ומפיקים את הצלילים,יש צלילים עדינים ויש כאלה מעוררים,תלוי בזימון ובשעה,המבט ממוקד אל המנצח על התזמורת,במבט מפזר את הסימנים,התנועות והטעמים,זו ארוחה עם תבלינים עדינים שלא כולם מרגישים,הרגש הוא המשגר את הצלילים המרגשים.כאשר כולנו נתאפס,ונתאסף יחד,נהיה מחוברים ומתואמים,נשמע מוזיקה מבפנים,מענגת,מהנה,מתואמת בהרמוניה,זה יהיה הארמון של-יה,כולנו יחד עם כל אחד ואחד עם הכלי המיחד שרכש והשיג,וזה הרכוש והשכר והמכשיר שיפעל על כולנו ביחד,זה לא מובן מאיליו צריך רצון ואומץ לרדת מעצמיך לשעה קלה רצוי להוציא את מה שנמצה מסביבך,הכל סביב לאותה נקודה קטנה זעירה שקולטת את כל הסביבה,מתחברת עם כולם לתמונה שלמה,בהירה וברורה הנוצרת במחשבה,משם היא יוצאת החוצה מוכנה ומזומנה לכל העולם.חזק חזק ונתחזק אמן כן יהי רצון.שלכם שולמית אילת קבוצת-אונו.

  2. שולמית אילת

    בס"ד זה הזמן להתפלל,להודות ולשבח את בורא העולם המאיר על כולם,להלל-יה הללו-יה בשמחה,בששון ובתרועה,בשופר המשפר אותנו להיות ראויים ומוכשרים לפורים,בלי מסכה המכסה את הפנים ,צוחקים ונהנים כמו תינוקות ללא דאגות,פשוט להיות שם אצל אבא ואמא עליונים תחת כנפי השכינה במשכן-יה מאושרים בלי די מרוח-יה,המרעננת ומעירה אותנו להכרה מלאה שאין עוד מלבדו טוב ומטיב לכולנו,שם את המים בפי ואת אצבעותי…..לנקודה.תודה לך מורי ורבי ישר כח-יה המעביר לנו את ההשראה ומושך אותנו לצאת מהגלות לגאולה.שלכם שולמית אילת קבוצת-אונו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest