דף הבית / אהבה / הכוח המציל של האהבה

הכוח המציל של האהבה

photo_rav_gh70_258.jpg

הגענו למצב, שאנחנו חייבים להתאחד. אבל לא כדי שלכל אחד יהיה טוב, אלא דווקא איחוד כולל!

בעבר נמשכנו זה לזה רק כאשר ראינו תועלת משיתוף הפעולה בינינו. ולכן השגנו קשר גלובלי בין כל חלקי האנושות. במקום אחד ייצרנו משהו ובמקום שני מכרנו אותו, ממקום שלישי קיבלנו משהו ובמקום רביעי השפענו, וכך כל אחד מילא את רצונותיו ליהנות ואת האגו שלו.

עכשיו אנחנו חייבים לעבור מקשר אגואיסטי בינינו לקשר אלטרואיסטי. לא כדי להרוויח, אלא כדי שלכולם יהיה טוב. לעבור מקשר של "על מנת לקבל" לקשר של "על מנת להשפיע". כלומר, להתחבר, כדי שיהיה אפשר להשפיע.

זה כמובן נשמע לא מציאותי, אבל הטבע יחייב אותנו להשיג סוג זה של קשר. ולכן עדיף שנלמד את "חוק האהבה וההשפעה הכללי", שנובע מהעובדה שהטבע הוא גוף אחד הכולל את הכל, ולפחות במחשבות נתחיל לדון עליו. המחשבות שלנו יעשו את המלאכה!

חוכמת הקבלה מסבירה, שאין בכוחו של איש להשיג את הרוחניות, להתמלא בתכונות ההשפעה, וכתוצאה מכך להשיג שלווה. אבל קשר נכון חייב להיווצר מתוך ההבנה, שאם נגיע לחיבור וקשר נכון בינינו, אז כל אחד מאיתנו יקבל את הכוח הכללי, שאותו ניתן להשיג רק תודות לאהבה!

ידיעות קודמות בנושא:
כוכב של נידונים לאהבה
משחק לפי כללים חדשים

One comment

  1. "חוכמת הקבלה מסבירה, שאין בכוחו של איש להשיג את הרוחניות, להתמלא בתכונות ההשפעה, וכתוצאה מכך להשיג שלווה". האם זה מה שאמור להיות כתוב?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest