דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הכוח המחיה של האור

הכוח המחיה של האור

בעבודה הרוחנית האדם צריך להתאכזב לחלוטין מאפשרות כלשהי לפעול באופן עצמאי ולקבוע משהו בעצמו. הכול יתרחש רק דרך התגלות הכוח העליון.

כל אחד צריך לבוא לידי הכרה גם ברגש וגם בשׂכל, שאין לו שום יחס לפעולת התיקון. יכול להיות שהוא הכין את הפעולה הזאת, אבל לא משתתף בה בעצמו, מפני שעלינו עובד הכוח העליון שיורד עלינו, והוא מתקן הכול.

האדם משקיע את היגיעה שלו רק כדי להרגיש שזה למעלה ממנו. כי כוח התיקון מגיע מהמדרגה הבאה, שהוא לא שייך אליה בשום צורה. הרגשת חוסר היכולת לעשות משהו בעצמו, זהו השׂכר עבור היגיעה שלו.

ההכרה המלאה על ידינו בשליטתו של הכוח העליון, מהווה תנאי הכרחי להשפעתו. התנאי הזה הוא מאוד חשוב, מפני שהוא מדבר על שלב חדש, מדרגה חדשה.

הערה: זהו תנאי מאוד נוקשה ולא אנושי…

תשובתי: להיפך, הוא מאוד משמח, מפני שהוא מורגש כהשתחררות. אתה משתחרר מההרגשה שאתה קובע ומשנה בעצמך את מהלך האירועים.

שאלה: אני משתחרר מכל הדאגות על עצמי?

תשובתי: לא, הדאגות על עצמך נעלמות הרבה לפני כן. אתה פשוט מרגיש רק את הרצון ההתחלתי שלך, שאתה לגמרי לא מסוגל לעשות שום דבר, כמו חומר דומם מת.

רק ביחס למצב הבא שאותו אתה קובע כרוחני-דומם, אתה מסוגל להפוך להיות כחומר ביד היוצר, שיוצר ממך את המדרגה הבאה. הוא צריך להוסיף לך מהאור שלו מים, שנושאים חיים, כי אדמה (רצון) ללא מים ("אור חסדים") היא מתה. ואז אתה קם לתחייה וצומח בדרגה הבאה.

מתוך התוכנית "האם המשיח יבוא?", 14.11.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חושך לפני ביאת המשיח
חזרה למקורות
בציפייה למשיח

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest