דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סדנאות חיבור / הכוח בחיבור: הכירו את מעגלי השיח

הכוח בחיבור: הכירו את מעגלי השיח

בכל אחד מאיתנו קיים רצון ללמוד על החיים, להתבונן בהם, במה שקורה בתוכנו ומסביבנו, ולראות איך אפשר לקחת את הכול למקום טוב יותר. בדיוק לשם כך קיים כלי עוצמתי שנקרא "מעגל שיח". מהו הכוח שמתגלה במעגל, ואיך פותרים בעזרתו את בעיות החיים היומיומיות?

הכול התחיל בימי אברהם אבינו, שהעניק לאנשים שהתחברו אליו את המידע שביקשו לדעת: מהו סוד החיים, וכיצד לממש את עצמם בצורה הטובה ביותר. אברהם לימד את חכמת החיבור. הוא הנחיל את הכלל "ואהבת לרעך כמוך", והדגיש שבהרגשת החיבור עם הזולת ניתן להתעלות מעל האגו שיוצר את הפירוד. כאן טמון המפתח לאושר שאנו תרים אחריו כל חיינו.

הפטנט לחיבור

אז איך מתחילים להתחבר בפועל? מתיישבים עשרה אנשים במעגל ומשוחחים לפי כללים מוגדרים: זכות הדיבור ניתנת למי שאוחז בחפץ הדיבור, ושאר הנוכחים מקשיבים לו בתשומת לב. מדברים בתמציתיות, רק מוסיפים על דברי האחר, לא קוטעים ולא סותרים, ובטח שלא מתווכחים. כללי השיח הם שמאפשרים לחיבור להתרחש ולקבל צורה שבה ניתן לחוש את אותו כוח מיוחד.

השאלות הנשאלות במעגל קשורות לצורת החיבור שעלינו להשיג בינינו. השאלה מופנית לכל אחד מן המשתתפים, ועליהם לחשוב כל הזמן איך הם מממשים חיבור במרכז המעגל שלהם. האגו, ככוח נגדי, עוזר לנו בכך שהוא נותן לנו כוח לעלות מעליו.

בחיבור עם תשעה אנשים נוספים יש כוח מיוחד, לכן פחות חשוב על מה נדבר, העיקר שנשים במרכז המעגל את הקשר בינינו, ונשתדל להתחבר יחד מעל האגו המפריד בינינו. הרעיון הוא לחזור להיות "כאיש אחד בלב אחד", להרגיש כמשפחה אחת.

אנחנו ב"תנועת הערבות" פועלים בקביעות על מנת לסייע לכל אדם לגלות את הכוח החיובי שטמון בקשר בינינו, בעזרת מעגלי שיח המתקיימים בכל רחבי הארץ. אנחנו בטוחים שבאמצעות מספר סדנאות מעשיות שתחוו יחד איתנו, תיצרו את כוח החיבור שבעזרתו תלמדו לשפר את היחסים בכל תחומי החיים.

לפרטים על מעגלים בקרבת ביתכם התקשרו שיחת חינם -707-2001-700 או גלשו באתר הערבות – arvut.org

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest