דף הבית / כלכלה / כסף / הכובשים רכבו על טנק כדי לשפוט את הבנקאים

הכובשים רכבו על טנק כדי לשפוט את הבנקאים

ידיעה: "משתתפי תנועת "לכבוש את לונדון" (Occupy London) השתלטו על מבנה נטוש של בית משפט השלום באולד סטריט, והגיעו אליו עם טנק. מהיכן המפגינים השיגו את הטנק? בינתיים לא ברור.

מתנגדי הקפיטליזם מתכוונים לפתוח ב"הליכים משפטיים" נגד הבנקאים ובעלי ההון הגדולים.

המפגינים תלו על הבניין את השלט "כבוש את הכול". הם כתבו על לוח את שמותיהם של אלה שאותם הם מתכוונים לשפוט: הבנקאים והפוליטיקאים ש"ערערו את הכלכלה העולמית, הביאו לקריסת מערכת הביטוח הלאומי של בריטניה, וגזלו מהעם את זכויותיו האזרחיות".

בבניין בית המשפט הם מתכוונים לפתוח ב"הליכים נגד ה-1%", כלומר, נגד אותו מיעוט שריכז בידיו את חלקו הגדול של ההון העולמי. על מנת לערוך שימועים משפטיים, הפעילים יתייעצו עם משפטנים מקצועיים.

למען האמת, רוב הדיונים ייערכו בהיעדר הנאשמים. אלה לא יהיו משפטי ראווה, אלא שימועים ציבוריים שמבררים את פשעיהם של אלה שמנצלים את מעמדם. התנועה מתכוונת ברצינות לעסוק באיסוף ראיות מהקהל בבית המשפט.

פעילי Occupy London יוצאים נגד החלוקה הבלתי צודקת של ההון, צמצום ההוצאות המדיניות ורווחי היתר של הבנקים. בתקופת המשבר, ממשלת בריטניה הצילה את הבנקאים ובעלי ההון הכבדים על חשבון המדינה, ועכשיו היא מנסה לצמצם את החלק החברתי שבתקציב, על מנת לכסות את הגירעון".

התייחסותי: העשירים באמת צריכים לפחד. ולכן האינטרס שלהם הוא להנהיג חינוך אינטגרלי של החברה, כדי שהיא תבין שהאגו המשותף שלנו הוא הסיבה למה שקרה, ועכשיו כולנו ביחד חייבים לצאת ממנו, להתעלות מעליו על ידי חיבור, צריכה נבונה, חלוקה שווה של השפע, ולימוד דרגת הטבע העליונה. "רוחו של קדאפי" מרחפת מעליהם, וברגע שההמונים יישארו מובטלים ורעבים, היא עלולה לנחות עליהם…

ידיעות קודמות בנושא:
המחאה העולמית – דיווח
המחאות בעולם
מדוע התקשורת מנסה להשתיק את המחאות בארה"ב ובבריטניה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest