דף הבית / המשבר ופתרונו / כניעה לטבע בעל כורחו!

כניעה לטבע בעל כורחו!

דעה (א. טרסוב, Tarasov, פרופסור לחקלאות): משבר הציוויליזציה הוא ההתנגשות של האנושות עם הביוספרה, כאשר האנושות מהווה חלק ממנה. וללא הביוספרה הציוויליזציה לא תוכל להתקיים. זה עלול לקרות כתוצאה מכך שהאנושות אינה מביאה בחשבון את חוקי הביוספרה מכיוון שזה נוגד לאינטרסים שלנו לטווח הקצר.

במחצית השנייה של המאה ה- 20 האנושות "גילתה" את הסביבה, שאף אחד לא שם לב אליה במשך עשרת אלפים שנה, כלומר במשך כל ההיסטוריה הקודמת של הציוויליזציה. מסתבר, שהסביבה משפיעה על כל תחומי החיים של האנושות באופן מהותי: על הכלכלה, על הבעיות החברתיות, על הבריאות של כל אדם על פני כדור הארץ.

הסביבה מתפקדת על בסיס חוקים משלה ואנו מאחרים בלימוד שלהם, אך תוך כדי תהליך ההתפתחות, האנושות תהיה מוכרחה להיכנע. אי-קיום התנאי הזה הביא את הציוויליזציה של היום להתנגשות עם הסביבה.

התייחסותי: בחכמת הקבלה זה נקרא חוסר איזון עם הסביבה, ובאופן כללי, עם הבורא. ולא רק בחלק המורגש של בריאת העולם, אלא גם בחלק שבינתיים נסתר מאיתנו. ככל שנהיה מוכנים להביא את עצמנו לאיזון, כך באותה המידה הטבע יגלה לנו בהדרגה את המרכיבים הנסתרים שלו עבור התיקון שלנו. ובצורה כזאת נגלה רמות חדשות של הטבע, עולמות חדשים. נגלה את עצמנו מתוקנים, נצחיים ומושלמים בדומה לטבע, הבורא, עצמו.

  ידיעות קודמות בנושא:
כדור הארץ יכול לדחות את האנושות
מלכודת? לא! פריצת דרך
הדרך לשום מקום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest