דף הבית / כללי / היכנסו לאתר שלנו תקראו ותדלו

היכנסו לאתר שלנו תקראו ותדלו

שאלה: אם אין לאדם אפשרות להיות בקבוצה, מפני שהוא מרבה לטייל, נע ממקום למקום, אבל עם זאת הוא קורא ספרים ולומד את חכמת הקבלה, האם הוא יכול לגלות בתוכו מסך? והאם הסביבה שסובבת אותו יכולה להפריע לו בזה?

תשובתי: בוודאי, חברה רגילה מפריע לו בלימוד, מפני שיש לה מטרות אחרות. כדי שהאדם יתקדם הוא צריך חברה שלומדת איתו, ולא אותה סביבה שסובבת אותו בחיי היומיום. כמובן, שהמשפחה, העבודה וכדומה לא נעלמים לשום מקום. אבל פרט לזה עליו להימצא בסביבה, שתומכת בהתפתחות הרוחנית שלו. אי אפשר להתקדם בצורה אחרת.

לשם כך יש לנו מערכת וירטואלית עצומה ללימוד, חומרים שנמצאים בארכיון ומוצגים באתרים שלנו באופן חופשי ובחינם, זה כולל ספרים, סרטים, כל מה שרק אפשר. אתה יכול להשתתף בשיעורים היומיומיים שלנו עם תרגום לכל השפות. אבל ללא תמיכה של סביבה נכונה שמתקדמת לאותה מטרה, לא תשיג דבר.

שאלה: כלומר, הטיולים לא יכולים להפריע לאדם, מפני שיש היום חברה וירטואלית?

תשובתי: בוודאי. בשנת 1995 כאשר פתחתי את האתר הקבלי הראשון שלי, זה לא היה פשוט. אני ישבתי והקלדתי כל אות. לכן היום הכול מוכן עבורכם. תכנסו, תקראו, תדלו! מפני שאחרת לא תתקדמו. איך אתם יכולים לתאר לעצמכם סיגול של מערכת העולם העליון, ניהול של הבריאה, מבלי ללמוד?

שאלה: ואם אני רוצה ללמוד אבל רק לפי ספרים. האם אתה סבור שזה אפשרי או לא?

תשובתי: אם יש לך משיכה דווקא לספרים, אז תתחיל "לבלוע" אותם. אבל תדע, שפרט לספרים בארכיון שלנו יש כמות עצומה של מקורות שונים, שיעזרו לך להתקדם בצורה אינטנסיבית יותר.

מתוך שיעור וירטואלי, 2.02.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest