דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / היכן נמצאת "קבוצת אברהם" בימינו

היכן נמצאת "קבוצת אברהם" בימינו

עם ישראל הם הצאצאים של אותו החלק של תושבי בבל העתיקה, שקיבלו את ההתעוררות ל"עבודת הבורא", להשגת הדבֵקות בו. את האנשים האלה אברהם בחר והקים מהם את הקבוצה שלו.

אנחנו מצטרפים לאותה הקבוצה, שמורכבת גם מאלה שחיים היום בעולם שלנו, וגם מהנשמות שכבר אין להן התגלמות גשמית. אך למעשה, מדובר באותה הקבוצה, אותן הנשמות שמתחברות ביניהן, כדי לגלות בחיבור הזה את העולם הרוחני, את הבורא, להגיע להשתוות עימו ובכך להשפיע לו נחת רוח. כל הנשמות האלה יחד נקראות קבוצת אברהם.

חלק מהנשמות האלה אָבְדוּ לגמרי לאחר שנפלו ממדרגתן הרוחנית, ואיש אינו יודע את מקום הימצאן. אומרים שבפקיסטן מצאו 22 מיליון תושבים שהשתייכו פעם לעם ישראל. בימינו כבר אי אפשר לדעת את זה, וזה גם לא חשוב. איננו סופרים "לפי הראשים", אלא לפי הנשמות, הרצונות.

ולפי הרצון, מי שנמשך היום להשגת העולם הרוחני, וכל אלה שהשיגו אותו בכל הדורות, הם אלה שנחשבים שייכים לקבוצת אברהם. וחוץ מזה, כל אלה שהיו פעם בדרגה הרוחנית ולאחר מכן נפלו ממנה ונסוגו מ"עבודת הבורא", ולכן הם נמצאים עכשיו כביכול במצב "המתנה" עד שיחזרו להשגתם, גם הם שייכים לקבוצה הזאת.

אם כך, "ישראל" ("ישר א-ל"), היא קבוצה די גדולה, שלאורך כל הדורות עברו דרכה אנשים רבים. הקבוצה הזאת חייבת כל הזמן לחזק את עצמה. אנחנו עובדים על השגת הרוחניות בעולם הזה, וחוץ מזה, מצטרפות אלינו אותן הנשמות שעוזרות לנו מהעולם העליון, מהמימד האחר, ועובדות איתנו יחד באותה המערכת, כדי להביא את האור לנשמה הכללית של אדם הראשון.

בכך אנחנו מעוררים את כל אותן הנשמות שנפלו מהעולם הרוחני בחורבן שני בתי המקדש, ועוזרים להן לחזור. הרי עכשיו הן התערבבו בין כל הרצונות והנשמות האחרות, מה שנקרא: "היציאה לגלות". וחוץ מזה, אנחנו מעוררים גם את הנשמות שלא התעוררו עדיין מעולם. אך איננו עובדים לבד. אנחנו עובדים יחד עם נשמותיהם של האבות, עם קבוצת אברהם מבבל העתיקה, עם כולם יחד! זוהי מערכת ענקית.

אך גם אם המערכת הזאת תצרף אליה את כל הנשמות שבעולם, וכל בני האדם שבעולם הזה, וכל הנשמות שבעולם הרוחני יתחילו יחד להעביר את האור כדי לתקן את הרצונות שלהם – ייווצר מזה רק קו דק בעולם אין-סוף, נפש דנפש. עד כדי כך המלכות דאין-סוף היא עצומה…

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 22.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
משימתו של עַם "המשתוקקים לבורא"
עשׂרת השבטים האבודים, ענו לנו!
ניצוצות השפעה משוטטות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest