דף הבית / אהבה / זוגיות / היחס כלפי החצי השני שלי

היחס כלפי החצי השני שלי

שאלה: איך אני צריך להסתכל על החצי השני שלי כדי לממש ביחסים שלנו את העיקרון האינטגרלי?

תשובתי: להתעלות הדדית מעל לאגו שלכם זה בתוך זה, עד שתמצאו כזאת נקודת מגע, שבה אתם תהיו אחד שלם כולל. זה נקרא "אדם" שממנו בדרך של התפצלות יצאו הגבר והאישה. ובכלל האדם ה"תנכ"י", זהו מבנה שלם, מערכת שאין בה לא גבר ולא אישה. בהמשך, המערכת הזאת נשברה לשני חלקים, כדי לגלות אוסף שלם של הניגודים שלהם, ועוד בצורתם המקסימלית.

הניגודיות המקסימלית הזאת מתגלה היום, מפני שאנחנו כבר לא יכולים להיות זה עם זה בשום יחסים הדדיים. רואים את זה גם לפי קיום יחסי המין מכל מיני הסוגים הלא טבעיים והלא רגילים, גם מחוסר היכולת להתקיים יחד וגם לפי הקלות וקלקול היחסים וכולי. כלומר, אנחנו הגענו למצב שבו חייבים להתחיל לשקם את המבנה של האדם מתוך ההופכיות הגמורה שלו.

זהו מצב טוב מאוד, בדומה לכך שנותנים לילד פאזל או לגו מפורקים לחלוטין, כדי שהוא ירכיב אותו מחדש. דווקא מתוך ההרכבה הזאת אנחנו נשיג את עצמנו, את הטבע, את הבורא, ויהיה לנו יותר מובן מי אנחנו ואיפה אנחנו קיימים. בסופו של דבר, אנחנו נשיג את החלק הפנימי של העולם, את הכוח הנסתר שלו, את התוכנית, את הזרימה, נוכל לגלות לעצמנו דרגת בריאה אחרת לגמרי, נצחיות, שלמות. כל זה אפשרי. על כך מדבר היום המדע.

מתוך שיחה מס' 38 על חינוך אינטגרלי, 08.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
שניים ליצירת משפחה?
להתגבר על ההבדלים במשפחה
סוד המשפחה האינטגרלית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest