דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / היה ארנק, והוא הלך לאיבוד

היה ארנק, והוא הלך לאיבוד

שאלה: אני מתאר את עצמי במשך 72 שעות הכנס. כיצד התהליך הזה יביא אותי אל האחד, היחיד והמיוחד?

תשובתי: אני נכנס לאולם הכנס כמו למִקווה, למקום שיטהר ויתקן אותי. המקום הזה מלא במים קדושים, בתכונת הבינה, זה מעין רחם של אמא שאני נכלל בתוכו כדי לגדול שם. לא צריך שום דבר חוץ מלהשקיע יגיעה, בדומה לטיפת זרע בתוך הרחם. אני צריך רק להידבק, ואת כל השאר יעשו האחרים. עליי רק להתכלל בכל מה שמתרחש.

כתוב: "בתוך עמי אנוכי יושבת"! "בתוך עמי", כלומר במקום שבו מתאספים כולם, וכל אחד מבטל את האגו שלו עד כמה שהוא מסוגל כדי להתחבר יחד. ואז אנחנו מגלים ששם, בתוך החיבור הזה, נוכח הכוח העליון, המלכות, השכינה. ובתוכה השוכן, הבורא.

לא צריך יותר שום דבר! תבוא ואל תתחכם יותר מידי, תאבד את ה"אני" שלך: נכנסתי והתמוססתי. ביקשו ממך לעשות משהו – תעשה. פשוט תתכלל פנימה ללא שום בירורים. העיקר זה לשחות בזרם הכללי.

לכן הכנס הזה מתאים לכולם, לכל אדם. אם הוא יכול לבוא בצורה כזאת, ובכנס יופיע כוח בעל עוצמה רבה שישלוט עלינו ויסחרר את כולם במערבולת אחת, כגוף אחד שלם – אז אין יותר צורך בשום דבר. לא יהיה צורך בשכל מיוחד ולא בלימוד ממושך, רק בכוח האחד. יחד איתו אתה כבר תקבל את ההתפעלות וההתרשמות מהעליון, מהמדרגה העליונה. תבוא!

כשתגיע לשם, תאכל, תרקוד, שוב תאכל, תכין אוכל, וכמה שיותר תבטל את עצמך ביחס למה שקורה. זה יביא אותך אל המדרגה העליונה מפני שהיא נמצאת שם בפנים, בחיבור בין בני האדם.

המסורת לקיים סעודות משותפות, לשיר שירים ולרקוד, הייתה נהוגה מאז ומתמיד אצל המקובלים. כל זה מוביל לחיבור, וללא החיבור זה בלתי אפשרי. אברהם היה מזמין אורחים לאוהל שלו, וקודם כל הוא הושיב אותם ליד השולחן לסעודה משותפת ויחד עם זה החל להסביר להם שחייבים להתחבר ולאהוב את הזולת.

שום דבר לא יצליח ללא החיבור. אני מבין שהאגו שלנו, כל הטבע שלנו, הוא נגד זה. גם אני פעם הייתי נגד החיבור, עוד יותר ממך. אבל לא נורא, כנגד כל אגו קיים כוח שמסוגל לגבור עליו. העיקר שתשתדל בצורה החלטית ככל היותר לכוון את עצמך כדי שתגיע ושם תאבד את עצמך.

תלך לאיבוד. לא משנה לאן. כמו ארנק שהיה ואיננו. נו, מה לעשות, הוא היה ועכשיו הוא אבד! תנסה!

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות", 28.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
בואו נתנפל יחד על פרעה
נעורר את עצמנו על ידי האור
הכנס מעורר בנו את החיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest