דף הבית / אקטואליה / הטרור בישראל מוביל אותנו לאיחוד

הטרור בישראל מוביל אותנו לאיחוד

מתוך מאמר דעה: "כדי לבצע פיגועים בישראל, נשלחים ילדים בני 13 דרך התארגנות ברשתות חברתיות. הסיבה העיקרית היא משום שהפלסטינים מיואשים מכך שאינם במרכז המוקד של כלי התקשורת במדינות ערב.

כל מדינות ערב נמצאות בעימותים, רבות מהן מתחילות להסתכל על ישראל כבעלת הברית שלהן במאבק עם איראן, שמות פחות ופחות לב לשאלה הפלסטינית שכבר מזמן נמאסה. ההנהגה הפלסטינית רוצה איכשהו למשוך אליה תשומת לב, כוחות הביטחון הפלסטינאים אינם משתתפים בתעמולה נגד ישראל, הם משתפים פעולה עם ישראל. וכך המשחק נמשך. עמדת ארה"ב תואמת לעמדתם: מזכיר המדינה האשים את ישראל שהפלסטינים מדוכאים, מפני שישראל בונה התנחלויות בגדה המערבית, וכן מנסה לשנות את הסטטוס קוו בהר הביתהשלום הוא הכרחי, אבל הוויתורים המקסימליים שישראל מוכנה לעשות, רחוקים מהדרישות המינימליות של הפלסטינים. נתניהו חושש מנוכחותם של חיזבאללה, ועוד יותר מצבא איראן בגבולות שלנו. כי הכוחות הצבאיים האיראניים כבר נכנסו לסוריה כדי להילחם לצד אסד. היחסים של נתניהו עם פוטין טובים יותר מאשר עם אובמה, למרות שללא ספק אמריקה היא עדיין בעלת הברית העיקרית שלנו".

אני מאמין שאנחנו יכולים לסמוך רק על עצמנו, אין לנו בעלי ברית. אבל יש לנו את הנשק העוצמתי ביותר בעולם, האיחוד שלנו, ואם נשיג אותו, נהיה בלתי מנוצחים ונוכל להביא את כל העולם לאותו המצב שבתוכו יתגלה הבורא.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest