דף הבית / אקטואליה / החלטת האו"ם: ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמפרה זכויות כלכליות וסוציאליות

החלטת האו"ם: ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמפרה זכויות כלכליות וסוציאליות

הודעה שהתפרסמה בתקשורת: על פי הודעה של UNWatch, הכוללת בתוכה 54 מדינות, המועצה הכלכלית והסוציאלית של האו"ם קיבלה החלטה המכריזה על מדינת ישראל כמפרה היחידה בעולם של הזכויות הכלכליות והסוציאליות

החלטת האו"ם מאשימה את ישראל בפשעים, כמו "השמדה של בתים ונכסים, מוסדות כלכליים, אדמות חקלאיות וגנים בשטח הפלסטיני הכבוש, כולל מזרח ירושלים וכמו כן, בשטחים הכבושים הסוריים שבגולן", ב"ניצול משאבי הטבע" ו"השלכת כל מיני סוגים של פסולת בשטח הפלסטיני הכבוש, כולל מזרח ירושלים ובשטחים הכבושים הסוריים שבגולן, דבר שמאיים באופן רציני על הביטחון האקולוגי".

תנועת חמאס לא מוזכרת אפילו פעם אחת. סוריה הוזכרה 13 פעמים, אבל רק כמֵגָנה את ישראל על "לכאורה" הפרות נגד אזרחים סוריים בשטחי הגולן הכבושים, שבני משפחתם מתגוררים על אדמתם, ברפובליקה הערבית-הסורית. משטר הדמים של אסד אפילו לא הוזכר. אף מדינה אחרת בעולם, חוץ מישראל, לא גונתה בישיבה הכלכלית-סוציאלית השנתית של האו"ם.

ואני מיד חשבתי, כמה שאני מבין אותם! כי הטבע מדבר בהם, כלומר הבורא, שמורה לנו דרך אומות העולם על מצבנו שזקוק לתיקון דחוף, בהתקרבות ל"ואהבת לרעך כמוך" ממש. רק במקרה של התקרבות לערך הזה, אומות העולם יפנו אלינו לא רק בידידות, אלא גם באהבה, בנכונות לעזור בכל, בקידום כל העולם לעתיד הטוב שלו, כמו שנאמר: "וינהרו אליו כל הגויים". אנחנו בכל זאת נצטרך להגיע לכזה מצב, או בדרך של ייסורים או בהתקרבות הכרתית.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest