דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / החיצוניות משרתת את הפנימיות

החיצוניות משרתת את הפנימיות

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 3

שאלה: אנחנו מבצעים הרבה פעולות חיצוניות. כיצד צריכה להיראות ההתנהגות הנכונה בדרגה הפנימית?

תשובתי: בחיצוניות אנחנו צריכים לבצע רק את מה שמסייע לעבודה הפנימית שלנו. אני צריך לשמור על הקיום המינימלי שלי בעולם הזה, זוהי חובתו (!) של כל אחד, אך את כל שאר הפעולות, הרצונות והמחשבות אני צריך לכוון לנקודת (.) המגע עם הרוחניות. בהתאם לזה, עליי לבדוק, בקבוצה, בבית, בעבודה, עם עצמי, מה אני עושה עם החיים שלי?

חכמת הקבלה אינה דורשת שהאדם יהיה מלאך. אך מי שרוצה להתקדם, חייב לחפש את האמצעים להגדיל את המאמצים שלו ולחזק את הקשרים, כדי להתקדם מהר יותר וביעילות יותר גדולה.

בעצם, אין מקרה, פעולה או אירוע בחייו של האדם, שממנו הוא לא יוכל להפיק תועלת עבור ההתפתחות הרוחנית שלו. צריך רק לדעת כיצד ליישם את זה. הרי שום דבר אינו קורה במקרה, או ללא סיבה: הכול מגיע מלמעלה בצורה מחושבת ומטרתית. צריך רק לשים לב למשחק שהבורא משחק איתנו. אך אם לא נתעמק במה שמתרחש איתנו, אנחנו נתעלם מפנייתו של הבורא אלינו!

במילים אחרות, הטבע (או הבורא, שזה אותו הדבר, חוק אחד ותוכנית אחת) מעורר בנו בכל רגע מידע חדש, רשימות. הרשימות האלה אינן מתוקנות, ואנחנו צריכים להחזיר אותן מצד שמאל ומצד ימין, לנקודת האיחוד. אני חייב כל הזמן לבדוק את נכונות הכיוון שלי, וזו כל העבודה שלי.

אם אני מרוכז ברצון ובמחשבה שלי על זה, אז אני יכול לעבוד בכל עבודה, לא משנה כמה שעות אני עובד ואלו פעולות אני מבצע, זה לא מפריע לי!

מתוך שיעור מס' 3 בכנס ניו-ג'רזי, 01.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
היגיעה – מלמטה, ההרגשה – מלמעלה
האם התהליך עצמו קיים?
רק הטה אוזנך !

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest