דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / החיפוש העצמי והסמים

החיפוש העצמי והסמים

photo_rav_gh70_125.jpg
מתוך תוכנית הטלוויזיה "שאל את המקובל"

שאלתו של איתן: לאחרונה אנו עדים לתאונות רבות המתרחשות לישראלים בחו"ל. האם מקרים אלו מסמנים לנו שמקומנו בארץ ישראל? ומה הסיבה לכך שישראלים רבים טסים לחפש את עצמם בחו"ל?

תשובתי בקליפ:

שאלתו של מיכאל: דרך עישון המריחואנה גיליתי חוויות מהממות של ניתוק מהחושים או ערפול שלהם ויכולת להביט בטבע בצורה אחרת לגמרי. לאחר שעשיתי בדיקות גיליתי שגם בתקופת התנ"ך, כולל אברהם אבינו (עוד בתקופתו ולפני כן) השתמשו בצמח הקאנביס לצורך התעלות רוחנית. בנוסף, גיליתי שכמעט כל מי שמעשן מריחואנה או עישן בעברו פתוח יותר להבין את הרעיונות של הקבלה ופתוח לדבר על משמעות החיים מתוך נקודה חוויתית משהו, ובדרך כלל נמצא במקום גבוה יותר בתפיסה שלו את המציאות. כמו-כן, ידוע לי שגם באמונות ודתות אחרות משווים לצמח הזה סגולות אדירות בכל הקשור להבנת מהות החיים וההתעלות הרוחנית. האם על פי הקבלה אכן יש סימנים או רמזים כי לצמח הקנאביס יש יכולות-על בכל הקשור לתפיסת המציאות או התעלות רוחנית? האם זה נכון שגם מקובלים השתמשו ו/או משתמשים בו לשם התעלות רוחנית?

תשובתי בקליפ:

One comment

  1. שלום רב לרב לייטמן

    אני לומדת קבלה כבר למעלה מעשר שנים ץ אין ספק שזה שינה לי את מהלך החיים . את צורת החשיבה . אני יותר רגועה . אבל הפסקתי ללמוד מכוון  שלא הצלחתי לפתור בעיה אחת שמציקה לי כבר 8 שנים מאז שגיליתי את זה .

    הבעיה היא שגיליתי שמישהי עושה לי כל הזמן כישופים .והלכתי להרבה רבנים ושילמתי הרבה מאוד כסף ושום דבר לא עזר. ובנוסף לזה כאשר למדתי עדיין שאלתי את המורה שלי מה אני יכולה לעשות . והוא אמר לי לשנות את החשיבה וגם את זה ניסיתי וללא הועיל.

    אם הייתי פונה אליך כתלמידה שלך מה אתה היית מציע לי לעשות ואם יש בכלל מה לעשות

    בתודה מראש

    אשמח לקבל תשובה

    ציתיאת דבורה .(אם אתם משמיעים את זה בטלויזיה  נא לא להזכיר את שמי ושוב תודה)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest