דף הבית / קבלה ומדע / החיפוש אחר "החלקיק הא-לוהי"

החיפוש אחר "החלקיק הא-לוהי"

שאלה: עשרות מדינות משקיעות מיליארדים במאיץ החלקיקים בשוויץ, הם מקווים לגלות את "החלקיק הא-לוהי". למה המדענים קראו לזה כך?

תשובתי: בעיני המדענים זה "החלקיק הא-לוהי", מפני שזה החלקיק האחרון הבלתי נתפס שחסר במודל הסטנדרטי של התיאוריה הקוואנטית. לכן הם רואים בחלקיק הזה איזה מן מרכיב מאיזושהי דרגה יותר עליונה.

זה נחשב שהחלקיק נוצר במפץ הגדול. אבל העניין הוא שכל היקום הזה, עם כל הגלקסיות שבתוכו, קיים רק בתוכנו. היקום הזה לא קיים ללא הקיום של האדם, כי כך הוא מצטייר בתפיסת המציאות שלנו.

המדענים לא מקבלים את הגישה הזאת, ולכן כל המחקרים לא יובילו לדבר. למרות שחכמת הקבלה מכבדת את המדעים הטבעיים. אבל בסופו של דבר, המדע נועד להוכיח לנו שהאמת נמצאת בהתפתחות הפנימית של האדם, ששם הוא מגלה את הטבע האמיתי. ואותו הטבע שאנחנו מגלים עכשיו, עם כל החוקים הידועים לנו, לא יוצא מעבר לגבולות של דרגות דומם, צומח וחי, שמתאר לנו האגו שלנו בדרגות א', ב', ג'.

לימוד ההתנהגות וכל מיני צורות ואופנים של האגו שלנו בדרגות א', ב', ג', נקרא לימוד מדע של העולם הזה. ודאי שהמדענים יגלו עוד ועוד חלקיקים ותופעות חדשות, כי מיום ליום אנחנו מתקדמים ועושים גילויים חדשים בעולם הרוחני, ובהתאם לזה מגלים גם תופעות שלא היו ידועות קודם לכן בעולם הזה, בחומר.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 8.4.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest