דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / החולה מתחיל לחזור להכרה

החולה מתחיל לחזור להכרה

laitman_2009-05-xx_ny_0032_70.jpg

שאלה: למה הבורא לא שמח כשהאדם נהנה מחייו הגשמיים וחושב שזה מספיק לו?

תשובה: זה לא משמח את הבורא, כי זה לא התענוג שהוא החליט לתת לנו. מלכתחילה הוא ברא מצב, בו אנחנו מלאים באור, אנחנו רק לא מרגישים את זה. שכאילו אנחנו מחוסרי הכרה. למעשה כל העולמות הם העלמות על המצב הזה. ואנחנו נמצאים בהעלמה הסופית.

עולם אינסוף כאן, אנחנו נמצאים בו, אך נסתרים ממנו על ידי קליפה רב שכבתית, זה כמו כיסוים, שמסתירים מאיתנו את המצב בו אנחנו חיים. אנחנו כמו אדם ששוכב בלי הכרה. הוא כאילו חי ונמצא בעולם הזה, אך החושים שלו לא קולטים דבר מסביב. וכך גם אנחנו כיום. לכן הבורא לא יכול להשאיר אותנו במצב חסר הכרה זה, עם ניצוץ אחד של אור, שניתן לנו כדי להחיות אותנו איכשהו. אבל אנחנו, לא מבינים זאת, ומוכנים להסתפק רק בדברים הגשמיים. קשה לאדם לחזור להכרה שאיבד. אלה שלידו צריכים להתאמץ הרבה, כדי לעורר אותו חזרה למצב הכרתי.

יחד עם זאת, ברור שתכנית הבריאה לא יכולה שלא להתממש. בזה אין לנו ברירה. הבחירה שלנו היא אחת מן השתיים, או שנלך בדרך הייסורים או בדרך האור, בהכרה. בהתחלה אנו נעים כדי לא לקבל מכות. ואחר כך מגיעים לכזאת הכרה, שממשיכים את הדרך לפי רצוננו החופשי, כי אנחנו מתחילים להעריך את המטרה מעל לכל.

פוסטים קודמים בנושא:
העיקר, לברר את הייעוד שלך
שאלה – מתוך ניצוץ אור
כולנו תלויים בך!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest