דף הבית / המשבר ופתרונו / החברה מחפשת "אחראי על מצב רוח טוב"

החברה מחפשת "אחראי על מצב רוח טוב"

ידיעה: מעסיקים החלו להציע משרות של אחראי על מצב רוח טוב. מדובר במומחים שיפקחו על הבריאות הפיזית והנפשית של העובדים, ישמרו על אווירה נעימה בתוך הצוות, ובכך יתרמו להצלחת העבודה של כל החברה.

מסגרת התפקידים של המומחים האלה היא די רחבה. התפקיד כולל: ארגון מסיבות גיבוש, חינוך גופני וספורט, ייעוץ של תזונה בריאה ומבחנים פסיכולוגיים, עזרה בשיפור יכולת העבודה של העובדים, שמירה על אווירה נעימה בחברה, ואפילו טיפול בפרחים בתוך המשרדים.

מסיבות הגיבוש מקרבות בין האנשים. לארגן אותן, זהו התפקיד של האחראי על מצב הרוח הטוב. במילה אחת, אחראי על מצב רוח טוב צריך להיות עובד חברותי, מורה, פסיכולוג, מומחה בפאנג-שוואי, יזם חברתי, מנהל ומפיק אירועים באדם אחד. וזה אומר, שהוא צריך להיות יצירתי, פתוח לניסויים, חברותי, רגיש, בעל יכולת לקבל החלטות ולפתור קונפליקטים. וכמובן, תמיד להיות במצב רוח טוב.

תגובה: החינוך האינטגרלי מדבר על כך, שדווקא מומחים בתחום הזה יהיו האנשים הכי מבוקשים בכל העולם. דווקא הם יודעים איך ליצור צוותים לפי התלות האינטגרלית שמתגלה יותר ויותר בין בני האדם. דווקא בצוותים כאלה יהיה לאנשים כל הזמן טוב, ומחוץ להם תמיד יהיה רע!

ידיעות קודמות בנושא:
תרבות ארגונית
בעולם נעלם החיוך
מפעל אידיאלי של החברה האינטגרלית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest