דף הבית / כללי / הזנה באנרגיה רוחנית

הזנה באנרגיה רוחנית

שאלה: לאחר מספר שנות לימוד של חכמת הקבלה יש מי שהופך להיות יותר שמח, העבודה מסתדרת לו טוב יותר, ויש מי שליהפך, הופך להיות יותר עצוב, שום דבר בגשמיות לא משמח אותו. האם ההבדל תלוי באופי של האדם? או שזו מדרגה של ההתפתחות והוא ישתנה בהמשך?

תשובתי: האדם עובר הרבה מאוד מצבים שונים, לכן איני יכול לענות באופן חד משמעי על השאלה הזאת. כל אחד מאיתנו משתנה כל הזמן. הכול תלוי בחברה שבה אנחנו נמצאים. אנחנו עוברים עליות וירידות כל הזמן.

מה גם, שאם אנחנו שומרים בקפדנות על עצמנו ויודעים שעלינו לעבור מצבים של עליות וירידות, אז עלינו לארגן חברה נכונה, שתושיט לנו יד כאשר אנחנו בירידה ותתמוך בנו בצורה רצינית עד כדי כך שתוציא אותנו מכל מצב ירידה למצב של עלייה. כלומר הכול תלוי בסביבה.

שאלה: אם כך אדם יכול לשמוח אפילו במצב של ירידה, כי הוא יודע איזה עתיד מצפה לו?

תשובתי: בוודאי. אם אתה מבין שהירידה ניתנה לצורך עלייה עתידית, אז אין שום בעיה לשמוח בירידה. המערכת עובדת כמו בקָבָל או בכל מכשיר צבירה אחר. אתה פועל במשטר רוחני מסוים, צובר משהו, ואחר כך כל זה נעלם, לכן עליך להתחבר לסביבה ולקבל ממנה הזנה.

כאשר התקופה תחלוף, תתחיל שוב לעלות ולהשיג ולצבור מחדש וכן הלאה. כלומר בהתאם לתקופות, עליך לתת לסביבה אנרגיה רוחנית, או שהסביבה תיתן לך אותה. מתוך כאלה תקופות עקביות, בסינוסאידה, תתקדם.

מתוך שיעור וירטואלי, 2.02.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest