דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הזמנה מיוחדת לאמריקאים

הזמנה מיוחדת לאמריקאים

laitman_2010-11-09-11_6817.jpg

שאלה: איך להפוך את הכנס באמריקה למיוחד, כדי שהוא יחבר את הקבוצות האמריקאיות לקבוצה אחת?

תשובתי: איני יודע אם נוכל לעשות זאת אבל אני מאוד מקווה, מפני שכבר הגיע הזמן.

לצערי, האמריקאים שלנו, אפילו אלה שסיימו את הלימודים במרכז הלימוד שלנו (Education Center), אבל חיים במקומות שונים, עדיין אינם מבינים או שאינם רואים את הצורך בחיבור. בהחלט יכול להיות שיהיה צורך לערוך מתי שהוא כנס נפרד לחלוטין עבורם. בזה צריכים לדון המנהלים של מרכז הלימוד בסנט לואיס.

יכול להיות שהאנשים לא ספגו מספיק חומר על חשיבות החיבור והאיחוד, ושרק באיחוד הם יכולים לגלות את מה שהם למדו על העולם העליון, כיצד הוא מתגלה, נפתח, מורגש בתוך האדם, לא במישהו אחד, אלא בקשר בינינו.

היכן נמצא הקשר הזה? האם הם משתוקקים אליו? אם הם לא משתוקקים אליו, אז הם לא ירגישו אותו. יוצא, שהם עברו איזה קורס תיאורטי ובזה סיימו הכול.

הדבר העיקרי הוא הצד המעשי, הגילוי המעשי לעצמם של העולם העליון. הם אינם עושים זאת. והחיים בינתיים נהיים יותר ויותר גרועים ודוחפים אותנו לאיחוד, אבל לא דרך חכמת הקבלה, לא בדרך הטובה, אלא בדרך של ייסורים. אני חושב שכדאי להם להבין, שבעזרת הבסיס התיאורטי שקיים אצלם, הכי טוב ליישם זאת באופן מעשי, ולכן נחוץ להגיע לכנס.

אני מזמין את כולכם. אמריקאים, שעברו קורסים במרכז הלימוד (Education Center), הייתי מאוד רוצה לראותכם בכנס! בואו נערוך כנס שמורכב בצורה כמה שיותר מקסימאלית מכם!

מתוך השיעור הווירטואלי, 22.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המדרגה ההכרחית
תנאי ההכנה לכנס
נהיה בקשר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest