דף הבית / המשבר ופתרונו / הזמן שעובר הוא לא לטובתנו

הזמן שעובר הוא לא לטובתנו

שאלה: היום ישראל נמצאת במצב מאוד לא פשוט, תחת ירי רקטות. בכל פעם אנחנו מקווים שזה לא יקרה עוד, אבל שוב מגיעים לאותו המצב. מה קורה כאן?

תשובה: העניין הוא, שאנחנו רוצים לפתור את הבעיה באמצעות כוח, על ידי פעולות צבאיות. אבל זה לא יעבוד, כיוון שלאויבים שלנו יש מספיק כוח, כסף ונשק כדי לעמוד מולנו. אנחנו חושבים שאנחנו יותר חזקים מהם, מפני שעומדות לרשותנו רקטות רבות עוצמה עם ראשי נפץ גרעיניים. אבל בתנאים האלה אי אפשר להשתמש בכל הנשק שיש לנו. לכל מלחמה יש את החוקים שלה, והתגובה צריכה להיות בהתאם לאיום.

בנוסף לכך, אנחנו לא נמצאים בחלל ריק. העולם בצורה כלשהי מתערב בפעולות שלנו: האו"ם, אירופה, מדינות אחרות, מדינות ערב, רוסיה – כולם מתחילים להתייחס אלינו בצורה יותר ויותר שלילית.

לכן עלינו להבין, שהתפתחות האירועים היא לא לטובתנו, והזמן עובד נגדנו: או שאנחנו נמצא פתרון, או שלא. היו לנו תקוות שאויבינו סוף כל סוף יבינו שיותר כדאי להם לחיות איתנו בשלום ויסכימו עם קיומנו. אבל אנחנו רואים שזה לא קורה. האסלאם נהיה עוד יותר ויותר חזק ונוקשה.

אסלאם קיצוני מתחזק ברוסיה, באירופה, באמריקה, נכנס לאו"ם, מחזק את עמדתו בסוריה ועיראק. תורכיה גם הופכת יותר ויותר מושפעת על ידי האסלאם. פעם היה נראה לנו שעם הזמן היחס כלפינו ישתפר, אבל ההיפך הוא הנכון.

כל העולם מתקדם לכיוון של ליברליזציה, אינטגרציה, נהיה יותר ויותר מאוחד, רך, ובאותה עת האסלאם צובר יותר ויותר כוח ומתקדם לקיצוניות עוד יותר גדולה. הגיעו זמנים שעליהם כתוב בתורה על ישמעאל: "יָדוֹ בַכֹּל וְיַד כֹּל בּוֹ". אנחנו נמצאים היום בתקופת התיקון הכללי.

צריך להבין שהמצב הוא לא רציונלי, לא מוסבר מבחינת ההיגיון הפשוט. מצד אחד, ישנם בעולם כל התנאים לחיים טובים, במיוחד במדינות ערב. ובכל זאת, הם מתעקשים בהמשך המלחמה שלהם נגד יהודים בכל העולם, ובמיוחד נגד מדינת ישראל. אין לנו ברירה, אלא לפנות למקורות שלנו כדי לברר את הסיבות לכך.

הרי, האסלאם והנצרות יצאו מאותם המקורות ומשם קיבלו את הכוח לאנטישמיות. כך קרה במשך כל ההיסטוריה וכך זה נמשך עד ימינו. צריך להבין שזה "עזר כנגדו" עבורנו, שנועד לדחוף אותנו לתיקון.

תמיד היה עימות בין האסלאם, הנצרות והיהדות. ובימינו הוא רק הולך ומתגבר, ובני בריתנו לשעבר עוזבים אותנו ועוברים לצד השני. הם משנים את היחס שלהם כלפי היהודים ומדינת ישראל. אנו עדים לנטייה חד משמעית להעמיד את היהדות נגד כל הדתות האחרות והעמים האחרים. אבל זה קורה דווקא כדי להביא אותנו לתיקון.

כל הדתות האלה מושכות כוחות מהתורה, וגם אנחנו צריכים לקבל כוח ממנה. הפתרון היחיד הוא החיבור בינינו כדי להפוך לעם ישראל באמת. אם אנחנו מתאחדים כעם, אנחנו יכולים לעמוד נגד כל העולם ולפתור את כל הבעיות.

ואם אנחנו לא עם, אנחנו שוקעים, מאבדים כוחות ומוצאים את עצמינו בידי האויב. הנשק שלנו הוא רק באחדות.

מתוך התוכנית "תפקיד עם ישראל", חלק א', 08.07.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest